تسریع در بهره‌برداری از تالار مرکزی رشت خواسته به‌حق شهروندان است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ضمن پیگیری روند آماده‌سازی تالار مرکزی رشت برای بهره‌برداری توسط بخش خصوصی، اظهار کرد: تسریع در بهره‌برداری از تالار مرکزی رشت، خواسته به‌حق شهروندان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان است.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، «فیروز فاضلی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، به همراه «مهرداد صمدی» معاون توسعه مدیریت و منابع و «سید امیر مصباح» معاون امور هنری و سینمایی این اداره‌کل با حضور در تالار مرکزی رشت با «محمد احمدی‌پور» نماینده مؤسسه توسعه فرهنگ و هنر و مدیر مؤسسه بهره‌بردار از تالار و «بهرام جمالی» مدیرعامل اسبق بنیاد رودکی و انجمن موسیقی ایران دیدار و گفت و گو کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در این دیدار اظهار کرد: پروژه تالار مرکزی رشت علاوه بر اینکه آبروی استان است، وجهه‌ای ملی برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد که تأخیر در بهره‌برداری از تالار، برای استان گیلان و شهر رشت که به فرهیختگی شهره است و فرهنگ و هنر در این دیار سابقه دیرینه دارد، شایسته نیست.

وی با بیان اینکه برای اتمام پروژه تالار مرکزی رشت زحمات زیادی کشیده شد، گفت: حالا که این تالار بعد از ١٢ سال انتظار، به‌واسطه تلاش و پیگیری شبانه‌روزی همکاران ما و دلسوزان فرهنگ و هنر گیلان افتتاح شد؛ تسریع در بهره‌برداری از آن، کمترین خواسته به‌حق شهروندان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان است.

فاضلی افزود: امیدوارم با بهره‌برداری هرچه سریعتر از تالار مرکزی رشت، شاهد روزها و فعالیت‌های مبارکی در حوزه فرهنگ و هنر گیلان باشیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=3254

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: