تردد خودروهای منطقه آزاد خارج از محدوده قانونی حکم قاچاق را خواهد داشت

باز باران خبر – سکینه حسابی : مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: خروج خودروهای منطقه آزاد از محدوده قانونی حکم قاچاق را خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان گیلان، دکتر امینی افزود: خودرو با پلاک منطقه آزاد خودروهایی هستند که نمی‌توانند از نقاط تعیین شده خارج شوند و در صورت خروج از محدوده تعیین شده، ضمن تعیین جرائم سنگین، خودروی مربوطه توقیف و طبق قانون قاچاق با آن برخورد می‌شود.

وی با تکذیب افزایش محدوده تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد انزلی و اینکه در این خصوص هیچ قانون جدیدی مصوب نشده اضافه کرد: مدتی است خودروهایی با پلاک منطقه آزاد انزلی در شهرهای تالش و آستارا در حال خرید و فروش بوده و گفته شده که تردد خودروهایی با پلاک منطقه آزاد در این شهرستان‌ها نیز مجاز است که این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد!

دکتر امینی ضمن رد این شایعات تاکید کرد: اگر خودروهای پلاک منطقه آزاد انزلی را خارج از محدوده تردد، مشاهده کنیم، کالای قاچاق محسوب شده و آن را توقیف کرده و تحویل منطقه آزاد خواهیم داد و پرونده متخلفان نیز جهت سیر مراحل قضایی خارج از نوبت به تعزیرات حکومتی گیلان ارجاع خواهد شد. مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گیلان در پایان اظهار داشت: طبق مصوبه هیأت وزیران عمل می کنیم و بر اساس قوانین موجود محدوده تردد خودروها با پلاک منطقه آزاد انزلی تا شعاع ۵۰ کیلومتر است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=25432

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: