تدوین بسته حمایتی ویژه صنایع تولید کیک و کلوچه

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور از تدوین بسته حمایتی ویژه صنایع تولید کیک و کلوچه به منظور جبران خسارات اخیر خبر داد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر بابک دین پرست روز چهارشنبه در جریان بازدید از یک مجموعه تولید کیک و کلوچه صنعتی در لاهیجان در نشست بررسی مشکلات این واحد تولیدی؛ به موضوع جاگذاری قرص در کیک های خوراکی اشاره و اظهار کرد: متاسفانه این اقدام ناجوانمردانه ضربه سنگینی به تولید داخلی و اشتغال کشور وارد کرد.

وی با بیان اینکه هیچ تولیدکننده ای با اقدامات خرابکارانه وجه کاری خود را نابود نمی کند، ادامه داد: بر همگان واضح و مبرهن است که این اقدام خارج از جریان تولید بوده و در بررسی های به عمل آمده از سوی دانشگاه علوم پزشکی، بازرسی، سازمان غذا و دارو هیچ تخلفی مشاهده نشد.

دکتر دین پرست با اشاره به اینکه در سطح توزیع کلان هم محصول معیوبی کشف نشده ، تاکید کرد: نهادهای امنیتی و قضایی باید نسبت به بررسی ابعاد این واقعه و شناسایی عوامل وقوع این جرم، همت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور بر لزوم استقامت واحدهای تولیدی در شرایط بحرانی امروز تاکید کرد و افزود: باید با همت جمعی تولیدکنندگان، افزایش کیفیت محصولات و تنویر افکار عمومی از سوی رسانه ها ، نسبت به حل مشکلات موجود اقدام کرد.

وی همچنین از تدوین بسته حمایتی ویژه صنایع تولید کیک و کلوچه به منظور جبران خسارات اخیر خبر داد.

گفتنی است معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور از دوشنبه گذشته برای بررسی آخرین وضعیت شاخص های اقتصادی و مشکلات بنگاه های اقتصادی گیلان، به این استان سفر کرده و امروز پیش از حضور در لاهیجان، از بنگاه های منتخب اقتصادی شهرستان های رودسر و املش بازدید کرد و همچنین در شهرک صنعتی در دست احداث یعقوبیه شهرستان لنگرود حضور یافت و از نزدیک در جریان روند ساخت آن قرار گرفت.

عصر امروز نیز جلسه مشترک کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ، ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان به ریاست استاندار گیلان و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور در رشت برگزار می شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=6714

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: