تخلیه زباله توسط شهرداری کلاچای در روستای قاضی محله کذب است

باز باران خبر – سحر مسافر: شهردار کلاچای با اشاره به فیلمی که اخیراً در فضای مجازی دست به دست می شود و موجب ناراحتی و واکنش هایی از سوی فعالان محیط زیست و مردم شده، گفت: ادعای تخلیه زباله توسط شهرداری کلاچای در روستای قاضی محله کذب بوده و بر این اساس شکایت کیفری نیز تنظیم شده است.

دکتر مهدی رشاد با اشاره به فیلمی که اخیراً در فضای مجازی دست به دست می شود و موجب ناراحتی و واکنش هایی از سوی فعالان محیط زیست و مردم شده، گفت: ادعای تخلیه زباله توسط شهرداری کلاچای در روستای قاضی محله کذب و بر این اساس، شکایت کیفری نیز تنظیم شده است. وی تاکید کرد: ماشین حمل زباله شهرداری کلاچای وقتی توسط دهیار آن روستا متوقف شده، به هیچ وجه در حال تخلیه زباله نبوده و در حال عبور از محل مذکور بوده است.

رشاد با بیان اینکه دهیار این روستا ادعا می کند علاوه بر ۲۰ فروردین ماه که ماشین حمل زباله را متوقف کرده، در سه ماه گذشته نیز شهرداری کلاچای در این محل زباله تخلیه کرده، افزود: مستندات ما اثبات می کند تا آخرین روز اسفند ۱۴۰۱ زباله این شهر را تحویل شرکت کودآلی رشت داده ایم. شهردار کلاچای ادامه داد: پس از دستور استاندار گیلان و ممنوعیت تخلیه زباله در سایت سراوان نیز تا تاریخ ۱۲ فروردین زباله خود را تحویل سایت زباله چابکسر داده و پس از این تاریخ نیز طی قرار دادی جهت استفاده فناورانه روزانه دو کامیون زباله خود را تحویل شرکتی داده ایم که به خارج استان انتقال داده است.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس مستندات و طبق اظهارات موجود مالک زمین، ماهها پیش از اینکه دهیار این محل چنین ادعایی در خصوص شهرداری کلاچای مطرح کند، این منطقه محل دپوی زباله توسط برخی از مسئولان محلی بوده افزود: مشاهده زباله های موجود در این مکان بخوبی گویای صحت اظهارات اینجانب می باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=30283

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: