تحول اقتصادی با هم افزایی نخبگان دلسوز در گیلان اجرایی میشود / در احیاء واحدهای صنعتی راکد و پویایی اقتصادی به خرد جمعی نیازمندیم

بازباران خبر/ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در اولین نشست اتاق فکر تولید و تجارت عنوان کرد: این اتاق فکر در عرصه تولید و تجارت می تواند به چشمه جوشان تصمیم سازی مبدل گردد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت گیلان برای نخستین‌بار اتاق فکر تولید و تجارت گیلان به همت اداره کل صمت و سازمان بسیج مهندسین با هدف نقش آفرینی جدی در پویایی اقتصادی استان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در محل اداره کل صمت استان تشکیل شد،

سید محمد اسحاقی در جلسه اتاق فکر اظهار داشت: باور سازی؛ اولین وظیفه و رسالت همه مسئولین است که باید در اولویت جامعه اداری و نهادهای اقتصادی قرار گیرد. معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان پس از استماع نقطه نظرات و پیشنهادات اعضای اتاق فکر عنوان کرد: همصدایی و همدلی در جهت رفع مشکلات و چالش های فعالان اقتصادی و کارآفرینان به صورت تخصص محور ، قطعا چاره ساز خواهد بود.

وی تقویت صنایع موجود گیلان و احیاء واحدهای راکد را در صدر برنامه‌های اتاق فکر تولید و تجارت برشمرد و تاکید کرد: تشکیل تیم و کمیته تخصصی متشکل از متخصصین موضوعات و عزم جهادی در جهت بهبود روند فعالیت پروژه های صنعتی؛ قطعاً کارگشا بوده و تاثیرات بسزایی خواهد داشت.

دکتر اسحاقی، پیگیری مشکلات و تنگناهای تولیدی و تجاری برای رهایی از برخی بن بست های خود تحریمی را یک تکلیف قلبی اعضای اتاق فکر دانست و تصریح کرد: کلیه اعضای اتاق فکر تولید و تجارت داوطلبانه به این جمع پیوستند لذا برای انجام امور بایستی از صمیم قلب به صورت جهادی وارد کارزار حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان شوند.

وی تفکر وفاق و همدلی را در خردجمعی کارساز و نجات بخش دانست و گفت: با تشکیل کمیته‌های تخصصی سریعا حوزه های مربوطه مشخص شوند تا وارد فاز اجرایی شویم و تا پایان سال ثمره شیرین آن را به مردم استان گیلان بچشانیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=27773

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: