تحقق وعده های دولت مردمی در رضوانشهر

باز باران خبر/ فرماندار رضوانشهر گفت: با پیگیری های صورت گرفته بیمارستان شهدای این شهرستان به آمبولانس و داروخانه شبانه روزی مجهز می شود.

وی افزود: در راستای خدمت رسانی به مردم مبنی بر تجهیز بیمارستان شهدای این شهرستان، طبق هماهنگی و پیگیری های بعمل آمده تا پایان شهریور ماه سال جاری نسبت به راه اندازی داروخانه شبانه روزی و واگذاری یک دستگاه آمبولانس برای این بیمارستان از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اقدام خواهد شد.

مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جلسه شورای سلامت این شهرستان که با حضور دکتر محمد تقی آشوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در محل فرمانداری رضوانسهر برگزار شد، با اشاره به آخرین وضعیت نظام سلامت این شهرستان، اظهار کرد: این شهرستان از یک بیمارستان برخوردار بوده و روند جمعیتی در آن وضعیت رو به رشدی دارد، که نیاز به توجه ویژه دانشگاه علوم پزشکی گیلان نسبت به تأمین برخی کمبودها از جمله تجهیزات و نیروی پزشک متخصص به منظور خدمات رسانی به مردم منطقه دارد.

وی با بیان اینکه در راستای رفع مشکلات درمانی و خدمات رسانی بهینه به مردم این شهرستان که از مهمترین مطالبات آنان بوده و طبق پیگیری های صورت گرفته به زودی کلنک احداث مجتمع درمانی در مرکز این شهرستان از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به زمین زده خواهد شد.

فرماندار رضوانشهر با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های درمانی در این شهرستان گفت: در راستای خدمت رسانی به مردم مبنی بر تجهیز بیمارستان شهدای این شهرستان، طبق هماهنگی و پیگیری های بعمل آمده تا پایان شهریور ماه سال جاری نسبت به راه اندازی داروخانه شبانه روزی و واگذاری یک دستگاه آمبولانس برای این بیمارستان از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اقدام خواهد شد.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر همچنین بر لزوم توسعه نیروی انسانی به ویژه پزشکان متخصص، توسعه ناوگان اورژانس ۱۱۵، سی تی اسکن، اکسیژن ساز، توسعه و تعمیر بخش‌های بستری و راه‌اندازی دندانپزشکی در بخش پره‌سر، شهرستان تاکید کرد. صفوی در ادامه از پاسخ‌گویی به هنگام مسوولان‌ دانشگاه علوم پزشکی گیلان به درخواست ها و دغدغه‌های مردمی قدردانی کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت های مطلوب موجود در نظام سلامت رضوانشهر، اظهار کرد: یک اکسیژن متناسب با نیاز بیمارستان در رضوانشهر تامین و راه‌اندازی می‌شود.

دکتر محمد تقی آشوبی با اشاره به نیاز مردم رضوانشهر به خدمات پیش بیمارستانی و درخواست فرماندار رضوانشهر افزود: تا پایان شهریور ماه سال جاری یک دستگاه آمبولانس به شهرستان رضوانشهر اختصاص پیدا خواهد کرد.

وی اصافه کرد: راه‌اندازی یک واحد داروخانه‌ای در بیمارستان شهدای رضوانشهر به صورت شبانه روزی جهت ارایه خدمت به مردم با بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی تا پایان شهریور ماه سال جاری نیز اقدام خواهد شد.

دکتر آشوبی با بیان اینکه احداث مجتمع درمانی از مطالبات مردم شهرستان رضوانشهر می باشد گفت: با توجه به پیگیری های مداوم از سوی فرمدار رضوانشهر مبنی بر خوردای مردم شهرستان از امکانات بروز و تحقق مطالبات آنان، تلاش خواهیم کرد تا نسبت به ساخت و راه اندازی این مجتمع درمانی از سوی دانشگاه علوم پزشکی اقدام گردد.

وی همچنین در بازدید از بیمارستان شهدا نیز دستور نصب یک دستگاه دیالیز برای رفاه حال بیماران را صادر نمود که تا پایان وقت اداری روز یکشنبه بیست و دوم مرداد در اختیار بیمارستان قرار گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین برای تجهیزات و امکانات داخلی بیمارستان نیز حدود ۵۰۰ میلیون تومان اختصاص داد.

گفتنی است در پایان دکتر سید رامین سید نژاد متخصص داخلی به عنوان سرپرست جدید بیمارستان شهدای رضوانشهر معرفی شدند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=32093

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: