تحقق صدور اسناد مالکیت روستایی در سال ۱۴۰۰

باز باران خبر/ نشست بررسی عملکرد صدور اسناد مالکیت روستایی و شهرهای زیر ۲۵هزارنفر جمعیت با حضور مدیران کل، معاونین و کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و اداره کل ثبت اسناد و املاک گیلان  برگزار گردید.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان؛ مهندس حامد دائمی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان از همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک گیلان به جهت تعامل مثبت، سازنده و همکاری تنگاتنگ با مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان که منجر به تحقق سهمیه صدور اسناد مالکیت روستایی گردید، تقدیر و تشکر کرد و با برشمردن فواید صدور سند بویژه برای روستائیان ابراز داشت: در سال گذشته تعداد  ۵۶۴۵ برگ  سند مالکیت روستایی و ۶۵۱ برگ سند مالکیت در شهرهای زیر ۲۵۰۰۰ نفر جمعیت با همکاری ثبت اسناد و املاک صادر و تحویل مالکان گردید.

وی ابراز امیدواری کرد: با همین تعامل و همکاری و تلاش بیش از پیش در امر خدمت رسانی به مردم بویژه قشر روستایی، موجبات رضایت مردم که همان رضایت خداوند است فراهم گردد.

درادامه محمد نوذری، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان  از مدیرکل و مجموعه همکاران بنیاد مسکن استان از تعامل و کمک همه جانبه بنیاد مسکن در راستای خدمت به مردم تقدیر و تشکر نمود و تعامل و همکاری همه جانبه دو دستگاه را عامل مهم در تحقق اهداف مدنظر دانست.

نوذری همچنین با اشاره به وظایف اداره ثبت اسناد و املاک، گزارش مبسوطی از روند صدور سند مالکیت برای اشخاص در حمایت از روستائیان ارائه نمود. 

وی نیز با برشمردن فواید سند مالکیت، از مدیران اداره ثبت و بنیاد مسکن خواست با تعامل بیش از پیش نسبت به سند دار شدن املاک، اقدام نمایند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=23450

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: