تامین کمک فنر ۳ خودروساز مهم کشور در استان گیلان / ۹۵ درصد کمک فنر خودروهای داخلی در گیلان تولید می‌شود

 

باز باران خبر/ مدیر کل صمت گیلان در بازدید از شرکت قطعات خودرویی در شهر صنعتی رشت گفت: بیش از ۱۲ قطعه ساز مهم و شاخص در صنعت خودرو در استان گیلان فعالیت دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت گیلان تیمور پورحیدی در جمع خبرنگاران بسیج رسانه که در قالب پویش رسانه ای (جام امید) از واحد صنعتی فراوری و ساخت قطعات خودرویی بازدید کردند، اظهار داشت: توانایی ارزشمندی در صنعت قطعات خودرویی داریم که می‌توانند نیاز کمک فنر و سایر قطعات انواع خودرو داخلی را تامین نمایند.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد کمک فنر شرکت‌های سایپا ،ایران خودرو و کرمان موتور در این واحد صنعتی تولید می‌گردد تاکید کرد: دانش فنی برخی از واحدهای صنعتی صاحب نام گیلان در قیاس با تولیدات خارجی بسیار سرآمدتر و به خوبی قابل رقابت است.

دکتر پورحیدری با بیان اینکه تولیدات با کیفیت می‌تواندصنعت خودروسازی داخلی را از ورود بسیاری از قطعات خارجی بی‌نیاز نماید گفت: توان فنی متخصصان داخلی در این شرکت در زمینه تولید انواع جعبه فرمان برقی و هیدرولیک علاوه بر کمک فنر به عنوان اولین واحد صنعتی در این راستا بسیار غرورآفرین است که نیازمند حمایت بیشتر برای ارتقاء توان داخلی و ارج نهادن به همت والای جوانان متفکر و متخصص گیلانی و کارآفرینان متعصب است.

وی میزان اشتغال مستقیم این شرکت بزرگ قطعات خودرویی در رشت را ۱۵۰۰ نفر در دو شیفت کاری عنوان کرد و افزود :در این صنعت که متصل به زنجیره قبل( تامین مواد اولیه لوله و میلگرد و…) و بعد از تولید( خودروساز ، بازار مصرف و عرضه لوازم یدکی) در حال فعالیت می‌باشد بیش از ۳۰۰۰ نفر حداقل به صورت غیر مستقیم در حال تلاش و ارتزاق از این صنعت هستند که بسیار در امر اشتغال آفرینی اثرگذار می‌باشند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33918

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: