تاریخ برگزاری مسابقات پرورش اندام جایزه بزرگ گیلان اعلام شد

باز باران خبر – مجید عباس خواه : طی جلسه ای که روز دوشنبه با حضور مسئولان و اساتید برجسته هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان در رشت برگزار شد، تاریخ برگزاری مسابقات قهرمانی رشت و همچنین مسابقات جایزه بزرگ گیلان از سوی این هیات اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان و طبق توافقات انجام شده مسابقات قهرمانی رشت در روزهای ۲۹ و ۳۰ دی ماه و همچنین رقابتهای جایزه بزرگ گیلان نیز روز پنجم تا هفتم بهمن ماه سالجاری برگزار می شود. سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان در همین ارتباط گفت: با توجه به اینکه مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور از ۱۸ الی ۲۰ بهمن ماه در قم برگزاری می شود, تاریخ مسابقات قهرمانی رشت و گیلان نیز با تعامل و همفکری با مسئولان و اساتید این هیات مشخص شد.

حمید میرزاهد افزود: پس از پایان مسابقات قهرمانی گیلان که با عنوان جایزه بزرگ انجام می شود، نفرات برتر با توجه به نظر کمیته فنی با هزینه هیات به رقابت های قهرمانی کشور که در شهرقم انجام می گیرد اعزام می شوند. وی بیان کرد: تاکنون نیز سه شهرستان برای میزبانی مسابقات پرورش اندام قهرمانی استان گیلان اعلام آمادگی کردند که نام میزبان با توجه به بررسی های مربوطه طی روزهای آتی اعلام خواهد شد.

گفتنی است با وجود اینکه در مسابقات پرورش اندام قهرمانی گیلان که ۵۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی به نفرات برتر اهدا می شود، این جوایز وسوسه ای برای قهرمانان سایر استانهاست که در این رقابتها حضور یابند؛ با این وجود انتظار میرود که تمامی قهرمانان پرورش اندام استان گیلان در این دوره از مسابقات که از پنجم تا هفتم آبان ماه برگزار می‌شود, حضور یابند تا آنان بتوانند جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی را تصاحب کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=28436

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: