بیش از ۸۰ درصد قراردادهای بیمه دانشجویان در گیلان به شکل غیرحضوری منعقد گردیده است

بازباران خبر/از تعداد ۱۶۰۶ دانشجوی دارای بیمه تامین اجتماعی ، قراردادهای ۱۳۰۱ نفر از طریق سامانه خدمات غیرحضوری منعقد گردیده است .

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، علی حسین نژاد با بیان اینکه بیمه دانشجویان یکی از بخشهای هدف در طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای گسترش پوشش بیمه ای اقشار مختلف جامعه میباشد اذعان داشت : استان گیلان تا پایان فروردین ماه سالجاری ۱۶۰۶ نفر بیمه دانشجویان داشته و این رقم نسبت به ابتدای طرح یعنی مهر سال ۱۴۰۰ شاهد رشد ۱۱۸ درصدی بوده است .

وی با اشاره به اینکه طی این مدت ۸۶۹ نفر به جرگه گروه بیمه دانشجویان پیوسته اند افزود : استان گیلان از حیث رشد در این مدت در رتبه هفتم کشور قرار دارد . مدیرکل تامین اجتماعی گیلان همچنین خاطر نشان ساخت با توسعه خدمات الکترونیکی و انجام تحول دیجیتالی در سازمان از دو سال گذشته ، بیشترین قراردادهای این گروه از طریق سامانه es.tamin.ir منعقد گردیده است به گونه ای که افزون بر ۸۰ درصد افراد تحت پوشش یعنی ۱۳۰۱ نفر به شکل غیرحضوری انجام شده است . شایان ذکر است تمامی دانشجویان میتوانند با انتخاب یکی از سه نرخ اختیاری با دامنه تعهداتی متنوع و تعیین دستمزد مبنای دلخواه نسبت به انعقاد بیمه دانشجویان در زیرگروه مشاغل آزاد اقدام و از مزایای بازنشستگی و سایر مستمری ها بهره مند گردند .

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=25688

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: