بکار گیری بیش از ۱۰۰۰ زندانی در زندان های گیلان

بازباران خبر: مقامات ارشد قضایی گیلان برای حفظ کرامت زندانی و خانواده هایشان بکار گیری بیش از ۱۰۰۰ زندانی در زندان های گیلان را پیش بینی کرده اند.

به گزارش روابط عمومی زندان های گیلان محمدی اصل مدیر کل زندان های گیلان با اعلام این خبر گفت: با همت مقامات ارشد قضایی گیلان در راستای اجرای برنامه های زندان تحولی ( طرح بامداد ) و برای حفظ کرامت زندانی و خانواده های آنان با پیش بینی بکارگیری بیش از ۱۰۰۰ زندانی تحولی شگرف صورت خواهد پذیرفت.

وی با اشاره به تاثیر آسیب‌هایی که زندان بر روی فرد زندانی و خانواده او می گذارد، گفت برای پیشگیری و جلوگیری از آسیب های اجتماعی‌، اقتصادی و فرهنگی می توان یک زندانی که در حال تحمل حبس است با دعوت از خانواده وی و یک زنجیره اقتصادی مناسب را برای این گروه هدف تدوین نمود تا بعد از آزادی هم وی و هم خانواده ها در یک کار جمعی نفع ببرند.

محمدی اصل ضمن تقدیر از رییس سازمان زندان های کشور، رییس کل دادگستری ، دادستان ، معاونین و عضو هیئت اجرایی بنیاد تعاون گیلان در به ثمر رساندن این وظیفه مهم افزود: در حال تنظیم قرارداد با بزرگترین کارآفرینان از پوشاک تا صنایع بسته بندی هستیم که همگی کارآفرینان تولیدات خود را از دستگاه های سخت افزاری تا موارد نرم افزاری در زندان های گیلان مستقر می نمایند که البته زندان های استان گنجایش پذیرش این مسیر را برای ایجاد اشتغال بیشتر داراست.

مدیرکل زندان های گیلان در ادامه با بیان اینکه همت و همدلی همه زحمتکشان عرصه اصلاح و تربیت جلوگیری از برگشت زندانی به چرخه جرم است، بیان کرد: حفظ و کرامت خانواده گروه هدف در اولوست است و باید گفت خانواده زندانی مجرم نیست و باید از آسیب های اجتماعی حفظ شود و این وظیفه اصلی ما است.

وی در خاتمه با بیان اینکه فعل خواستن برای ایجاد اشتغال در زندان های گیلان برای کلیه زندانیان واجد شرایط چه در زندان بسته و چه در زندان باز صرف می شود به سخنان خود پایان داد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=24369

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: