به وجود صنایع دانش بنیان در گیلان افتخار می کنیم/مسیر تولید، مسیر نجات اقتصاد است



باز باران خبر/تولید و عرضه بیشتر ، باعث کاهش تورم می‌شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان طی بازدید از ۴ واحد تولیدی در شهر صنعتی رشت گفت: به وجود صنایع دانش بنیان همچون شرکت سبحان دارو و توسعه آنها در استان افتخار می کنیم.
به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان؛ سید محمد اسحاقی در بازدید از چند واحد تولیدی از جمله شرکت سبحان دارو، گفت: مسیر تولید، مسیر نجات اقتصاد است و قطعاً پایداری و قدرت اقتصادی، ماحصل توانمندی در تولید و صنعت است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با اشاره به فعالیت بیش از هزار و ۹۰۰ واحد صنعتی پویا در استان، افزود: هر چقدر تولید افزایش یابد آسیب در جامعه کاهش می‌یابد و به هر میزان زمینه اشتغالزایی باشد از فشار و مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم کاسته می‌شود.
وی در ادامه ضمن ابراز خرسندی در بازدید از سه شرکت تازه فعال شده افزود: در راستای احیای واحدهای راکد به این باور رسیده ام که تولید کننده باید مورد حمایت قرار گیرد و در گلوگاه ها و در رفع مشکلات تمام قد در خدمت کارآفرینان استان هستیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با توصیف کارآفرینان به جان آفرینان تصریح کرد: در حقیقت هرچرخه تولیدی که توسط کارآفرینان راه اندازی می شود در معاش اقتصادی مردم تحولی ایجاد می کند و جان تازه ای را به کالبد آحاد مردم تزریق می کند لذا اقدام جهت راه اندازی و پویایی واحدهای راکد تحسین برانگیز است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان نیز در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی واقع در شهر صنعتی رشت گفت: این سه واحد تولیدی غیر فعال استان که توسط یک سرمایه گذار به چرخه تولید بازگشته، جای تحسین و قدردانی از این سرمایه‌گذاران و کار آفرینان است.
تیمور پورحیدری پس از توضیحات مدیر کارخانه داروسازی در خصوص ایجاد طرح توسعه جدید شرکت، تشریح کرد: شرکت سبحان دارو، با تولید ۱۳۱ محصول دارویی ضمن صادرات به هشت کشور جهان، از نظر تعداد تیراژ محصولات تولیدی، بزرگترین تولید کننده محصولات دارویی در کشور می‌باشد.
دکتر پورحیدری، راه اندازی مجدد واحد‌های راکد صنعتی را از برنامه‌های مهم اداره کل صمت دانست و تاکید کرد: هر کار آفرینی که بنا بر احیا شرکتهای تعطیل صنعتی را داشته باشد مورد حمایت ویژه قرار خواهد گرفت و شخصا با تیم اقتصادی استان پیگیر رفع مشکلات و چالش های آن خواهم شد.

گفتنی است در شامگاه امروز مدیرکل صمت استان بهمراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان از شرکت‌های سبحان دارو، ایران درب کاسپین، عایق بسپار نیکان و توسعه پروفیل دیلمان واقع در شهر صنعتی رشت بازدید به عمل آوردند و به اتفاق معاونین اداره کل صمت از نزدیک به بررسی چالش های بخش تولید کارخانجات گیلان پرداختند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=28541

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: