به شکایات صنفی ظرف ۲۴ ساعت رسیدگی می شود/جریمه ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی متخلفان بازار گیلان

بازباران خبر/ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان در کارگروه تنظیم بازار گفت: به عمده شکایات مردمی در سامانه ۱۲۴ به مدت ۲۴ ساعت رسیدگی می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان؛ تیمور پورحیدری در جلسه کارگروه تنظیم بازار که با حضور استاندار گیلان و سایر مدیران عضو کارگروه در محل استانداری برگزار شد گفت: نظارت های صنفی به صورت هدفمند و با حداقل زمان ممکن پس از وصول گزارشات مردمی به سامانه ۱۲۴ انجام می شود.

مدیرکل صمت گیلان اجرای طرح‌های ویژه نظارتی را به فراخور نیاز جامعه موثر دانست و اظهار داشت: طرح های نظارتی بر اقلام پرمصرف ماه محرم و صفر و پس از آن بازگشایی مدارس و عرضه لوازم تحریر، پوشاک و تبدیل شلتوک به برنج در قالب کمیته‌های مشترک نظارتی در ماه‌های اخیر بسیار اثربخش بود که دست اخلالگران بازار را کوتاه کرد.وی از جریمه ۲هزار و هشتصد میلیارد تومانی متخلفان بازار در حوزه های صنفی و تولیدی در شش ماهه نخست امسال سخن گفت و افزود: عمده تخلفات در حوزه روغن موتور، آرد و مرغ و صنایع فولادی بوده است که با انجام بیش از ۵۵ هزار بازرسی، تعداد ۵۵۹۶ مورد تخلف استخراج و کشف شده است که ماحصل آن، تشکیل پرونده و جریمه موارد اشاره شده است.

دکتر پورحیدری، تامین اقلام اساسی و توزیع آن را یک بخش از تنظیم بازار عنوان نمود و اضافه کرد: بخش مهم دیگر تنظیم و تعادل بازار؛ نظارت هوشمندانه و هدفمند با هدف تسهیل در دسترسی آنها به مردم است که علاوه بر اجرای طرحهای نظارتی؛ با همراهی مردم و ارائه گزارش به ۱۲۴ بهتر می‌توانیم به تخلفات صنفی به صورت میدانی رسیدگی نماییم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=27712

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: