به دام افتادن مامور قلابی در رشت

باز باران خبر – فرمانده انتظامی شهرستان رشت گفت: فردی که با جعل عنوان مامور یکی از ارگان‌های دولتی قصد اخاذی از مردم را داشت، دستگیر شد.

سرهنگ “محمود حافظی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه شخصی در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۳ با در دست داشتن تجهیزات نظامی ضمن ایجاد مزاحمت برای شهروندان، قصد اخاذی از آنها را دارد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پلیس به آدرس اعلامی اعزام و پس از انجام تحقیقات و شناسایی فرد مورد نظر از او یک عدد شوکر و یک عدد افشانه کشف کرد، افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد، این فرد نسبت به جعل عنوان مامور یکی از ارگان‌های دولتی اقدام کرده است. فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اشاره به اینکه پس از انتقال متهم به مقر انتظامی با استعلامات صورت گرفته مشخص شد، این فرد سابقه اخاذی با جعل عنوان را دارد، تصریح کرد: متهم ۳۲ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس از آنها خواست، برای جلوگیری از سوءاستفاده سودجویان در صورت مواجه شدن با درخواست‌های غیر معقول افرادی که خود را مامور ارگان‌های دولتی معرفی می‌کنند، حتما از آنان کارت شناسایی معتبر درخواست و هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31989

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: