بهره گیری از فناوری هسته ای ظرفیتی برای کارآفرینی و نیاز گیلان است

مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان گفت : بهره مندی از فناوری های هسته ای در راستای تولید ثروت و فرصت های جدید کار آفرینی یک نیاز و ضرورت جدی برای این استان است.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایرنا، یونس رنجکش در کمیته بررسی طرح های سرمایه گذاری با محوریت فناوری های هسته ای در گیلان اضافه کرد : این استان از شرایط لازم برای استقرار زیر ساخت ها و امکانات این گونه فناوری ها برخوردار است.
وی ادامه داد : استقرار اینگونه طرح های سرمایه گذاری موجب گشوده شدن پنجره های جدید با توجه به بسترهای موجود در زمینه بازار هدف و منابع انسانی متخصص در زمینه اشتغال و کارآفرینی های جدید خواهد شد.
وی افزود : شرایط اقلیمی و جغرافیایی گیلان و نوع کالاها و خدمات قابل ارائه در این استان در زمینه های متنوع کشاورزی، صنایع، پزشکی و سایر موارد می تواند موجب ایجاد بازارهای کار جدید با بهره مندی از تکنولوژی و فناوری های  هسته ای باشد.
به گفته وی، دستگاههای اجرایی استان با بررسی های همه جانبه در راستای تامین اهداف استانی و ملی می توانند در ایجاد بسترهای بهتر استقرار تاسیسات مربوطه بسیار موثر باشند.
مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان اضافه کرد : بر اساس برنامه ریزی های انجام شده شرایط مناسب برای استقرار این واحدها در استان وجود دارد و دستگاههای اجرایی مرتبط بویژه مراکز علمی و دانشگاهی می توانند، مشارکت جدی در این بخش داشته باشند.

 گفتنی است گیلان دارای ظرفیت های بسیاری برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=7735

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: