بهره برداری از ۵ پروژه شهرستان ماسال با بیش از ۵۱ میلیارد ریال اعتبار

باز باران خبر- مریم زارع درخشان: در ششمین روز دهه فجر با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی ماسال پروژه های عام المنفعه این شهرستان به بهره برداری رسید.

آئین کلنگ زنی آغاز عملیات احداث پارک فرهنگی ورزشی و کودک روستای کوچکام بخش مرکزی با مساحت ۵۰۰ متر و اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان نخستین پروژه ای بود که به بهره برداری رسید.

‌ همچنین بهره‌برداری از پست ۱۲۵ کیلو آمپر برای تقویت و حل معضل ضعف برق روستای سیاهمرد با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان و با هدف تقویت شبکه برق‌رسانی روستای سیاهمرد شاندرمن از دیگر پروژه های ششمین روز دهه فجر بود.

پروژه آسفالت روستای پیرسرای شاندرمن نیز به طول ۱۱۹۳ متر و مساحت ۵۳۷۷ متر مربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و به همت بنیاد مسکن شهرستان ماسال به بهره برداری رسید.

بهره برداری از پروژه آسفالت راه روستایی به طول ۲کیلومتر و ۷۰۰ متر با اعتبار ۲ونیم میلیارد تومان در روستای پنگاپشت بخش شاندرمن و نیز افتتاح پروژه مخابراتی و افزایش شبکه با اعتبار ۲میلیارد تومان در روستای پنگاپشت بخش شاندرمن امروز همزمان با ششمین روز از ایام الله فجر با حضور مسئولان و مردم شریف برگزار شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=29370

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: