برگزاری ۱۵۰ برنامه فرهنگی و هنری همزمان با دهه فجر در گیلان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره فرهنگی و هنری فجر رشت، گفت: ۱۵۰ برنامه فرهنگی و هنری به‌مناسبت دهه فجر امسال در استان برگزار می‌شود.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی، شامگاه چهارشنبه (۱۸ دی ۹۸) در نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر در سالن شهید انصاری استانداری گیلان اظهار کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته در ایام دهه مبارک فجر شاهد اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح استان هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: با وجود اینکه کمیته فرهنگی و هنری دهه فجر استان هنوز به تجمیع نرسیده است ولی ۱۵۰ برنامه فرهنگی و هنری برای دهه فجر امسال در نظر داریم.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه فجر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در مرکز استان و شهرستان‌ها برنامه‌ریزی شده است، گفت: پنجمین جشنواره فرهنگی و هنری فجر رشت، اکران همزمان فیلم‌های جشنواره فیلم فجر برای پنجمین سال متوالی و فینال جام باشگاه‌های کتابخوانی گیلان با حضور کودکان و نوجوانان در دهه فجر سال جاری برگزار می‌شود.

فاضلی به ویژه‌برنامه “چله انقلاب” در سال گذشته اشاره و تأکید کرد: خوشبخاته این برنامه که به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه برگزاری تئاترهای خیابانی و صحنه‌ای از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دهه فجر است، گفت: نمایشگاه هنرهای تجسمی اعم از عکس، نقاشی و… از دیگر برنامه‌های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه مجتمع‌های فرهنگی و هنری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان‌های استان نیز برنامه‌های متنوعی را در طول ایام دهه فجر تدارک دیده‌اند، گفت: اکران فیلم، عصری با شعر، نمایشگاه کتاب، رونمایی از کتاب و اجرای صحنه‌ای اعم از موسیقی و تئاتر از دیگر برنامه‌هایی است که برای دهه فجر امسال برنامه‌ریزی شده است

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=6580

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: