برگزاری مسابقات تکواندوی رده های سنی پایه استان گیلان

بازباران خبر – سرویس ورزشی – حامد زیده سرایی: یک دوره مسابقات تکواندوی رده های سنی خردسال، نونهال و نوجوانان به مناسبت دهه مبارک فجر در خانه تکواندوی رشت برگزار شد.

این مسابقات که به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر با حضور ۳۶۰ تکواندوکار طی روزهای جمعه و شنبه (۱۴ و ۱۵ بهمن ماه) برگزار شد در خاتمه در رده های سنی مختلف نتایج زیر حاصل شد.

در رده خردسالان علی اصغر گوشه نشین از ماسال، رادین حاجتی از ماسال، محمد مهدی میرزایی از رشت، محمدطاهر اشتری از رشت، سید علی رضازاده از رشت، امیر عباس محسنی از رودسر، کیان سرخی نیا از انزلی، کیارش بنار از آستارا، صدرا سلطانخواه از رشت و امیر ماهان از انزلی در اوزان مختلف به مقام قهرمانی دست یافتند.

در رده سنی نونهالان سید علی موسوی از صومعه سرا، محمدامین احمدی از رشت، محمدمهدی رکنی از سیاهکل، محمدرضا کاظمی از کلاچای، ابوالفضل دولتپور از شفت، محمدطاها شمشیری از ماسال، یاسین علی نیا از رشت، حسام ساسانیان از آستارا و اسماعیل قاسم زاده از شفت در اوزان مختلف در جایگاه نخست ایستادند.در رده سنی نوجوانان نیز فرهاد حامی از شفت، بردیا بلندرفتار از انزلی، رادین نجفی از شفت، سینا رستاد از رشت، مهدی رجبی از شفت، محمدحسن رنجی از رشت، سید محمد عبداللهی از انزلی، جواد امانی از تالش و ابوالفضل صحن سرایی از رودسر به مقام قهرمانی رسیدند.

گفتنی است فنی ترین مربیان شهاب خداپرستی و روح ا… رجبی معرفی شدند و سید رضا رضازاده و ابوالفضل دولتپور و سینا رستاد به عنوان بازیکن فنی انتخاب گردیدند.

مربی اخلاق به سید مهدی عسگری، منصوری و علیرضا درویش پور تعلق گرفت و محمد هانی عزت دوست، امیرعلی میرزائی و محمدطاها صحرایی به عنوان ورزشکاران با اخلاق و اسماعیل برنجکار، محمود قاسمی و سید ابراهیم قدیمی نژاد هم به عنوان داوران نمونه انتخاب شدند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=29373

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: