برگزاری جشنواره ملی “دریادها” توسط فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی

 

باز باران خبر/ رئیس هیأت ورزش های دریایی و ساحلی استان گیلان از برگزاری جشنواره ملی ورزش های دریایی و ساحلی “دریادها”به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی هیأت ورزش های دریایی و ساحلی گیلان ؛دکتر امین جلائی ضمن اعلام این خبر و اهمیت افزایش توجه به ورزش های دریایی و ساحلی با توجه به پتانسیل های موجود در گیلان گفت:به منظور مشارکت موثر و اثربخش جامعه ورزش‌های دریایی و ساحلی و همچنین به‌منظور فرهنگ‌سازی و ترویج رشته‌های دریایی و ساحلی در میان عموم مردم “جشنواره فرهنگی ورزشی دریادها” به مناسبت بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دهه مبارکه فجر سالجاری برگزار می‌شود.

جلائی در ادامه اظهار داشت: شعار این جشنواره برگرفته از نام “دریا”به عنوان نماد ورزش‌های مرتبط با فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی و “یادها” به عنوان نماد گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدری است که تا پای جان از مرزهای آبی کشورمان دفاع کرده اند.

رئیس هیأت ورزش های دریایی و ساحلی گیلان ضمن اشاره به اهداف این جشنواره اظهار داشت:در واقع توجه به منویات مقام معظم رهبری در تحقق سیاست‌های توسعه دریامحور،
ایجاد نشاط اجتماعی،
شناسایی استعدادهای برتر و بسترسازی رشد و پیشرفت و نیز شناسایی هر چه بهتر و بیشتر ورزش های دریایی و ساحلی و همچنین ایجاد رقابت بین هیأت های استانی از دیگر اهداف این جشنواره فرهنگی ورزشی است.

وی ادامه داد:همچنین یکی دیگر از اهداف این جشنواره تاکید بر تحت پوشش قرار دادن حداکثری رشته‌های مرتبط با هیأت ورزشهای دریایی و ساحلی، توجه به تنوع جمعیتی مخاطبان (رده‌های سنی مختلف) و منطقه‌ای در برگزاری (اجرای جشنواره در شهرستان‌های مختلف) و توجه به پیوست فرهنگی از اولویت های طراحی شده برای این رویداد ملی است.

شایان ذکر است:فرایند این جشنواره از طریق هیأت های استانی فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی آغاز شده و جشنواره طی روزهای دهم تا بیست و دوم بهمن ماه برگزار خواهد شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34238

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: