برگزاری تمرینات کاراته کاهای هایاشی ها شیتوریو گیلان به میزبانی لاهیجان

برگزاری تمرینات کاراته کاهای هایاشی ها شیتوریو گیلان به میزبانی لاهیجان

بازباران خبر: تمرینات فنی و تخصصی کاراته کاهای هایاشی ها شیتوریو گیلان به میزبانی لاهیجان برگزار شد.
تمرین مشترک هایاشی کاران استان گیلان با تدریس دبیر کاراته هایاشی ها شیتوریو کشور استاد عبدالله میلانچی در لاهیجان برگزار شد.
بنابر این گزارش در این تمرین چهار ساعته که با هدف بالا بردن سطح فنی کاراته کاها در بخش داوری ، کاتا و کومیته برگزار شد استاد میلانچی به بیان مطالب علمی و تدریس کاتاهای پایه و اجرای کومیته صحیح به هنرجویان و مربیان سبک پرداخت.
در این دوره تمرینی آخرین تغییرات قوانین داوری توسط داوران آسیایی کاراته گیلان محمدرضا کمالی و حمیدرضاگیلچینی به داوران سبک در کنار هنرجویان و قهرمانان آموزش داده شد.
در این برنامه اساتید کاراته گیلان شامل بهمن همتی، سیدرضا میرحسینی، مجید علیجانی، حسین دشتی، فرشاد مقصودی، بهروز مقدس نژاد، کامیار شریفی پور، مهدی پورشیخ، مهران ابوعطا، سعید محسنی، امیرحسین حیدری، علی رضااصغرزاده و فرهاد فقیه زاده  حضور داشتند که در پایان تمرینات استاد عبدالله میلانچی ضمن تقدیر از مسئولین ، مربیان و کاراته کاها گفت: تمرینات دوره ای سبک در گیلان جهت ارتقاء و حضور کاراته کاها در مسابقات بین المللی و برون مرزی برگزار می شود.
همچنین سیدرضا میرحسینی ضمن تقدیر از همه اساتید و قهرمانان کاراته از زحمات تربیت بدنی سپاه ناحیه لاهیجان ، شهرداری و اعضای شورای شهر شهرستان لاهیجان تقدیر و تشکر نمود و اظهار امیدواری کرد با توجه به حمایت های مسئولین شهرستانی به زودی شاهد اتفاقات خوبی در ورزش کاراته در عرصه های بین المللی خواهیم بود.
گفتنی است بیش از ۵۰ مربی ، داور و کاراته کا در این دوره از تمرینات شرکت داشتند و سطح فنی خود را افزایش دادند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=32699

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: