برگزاری اولین نشست اعضای تشکل آوای دوم در رشت

برگزاری اولین نشست اعضای تشکل ” آوای دوم” با حضور مهندس کوچکی نژاد
 باز باران خبر – مجید مصطفوی:  اولین نشست اعضای تشکل “آوای دوم” به مناسبت روز مهندس با حضور  کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام درمجلس شورای اسلامی  برگزارشد.


دبیر  تشکل مردم نهاد  آوای دوم در ابتدای این مراسم گفت: برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب با تکیه برنیروهای جوان انقلابی در جهت ایجاد بسترهای مناسب اجتماعی به منظور رفع معضلات حاضر در جامعه این تشکل شکل گرفته است.
وی افزود: حال که امروز تهاجم دشمن در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بیش از پیش مشهود شده برخود وظیفه می دانیم تا با همدلی و  یکرنگی در راستای مقابله با هجوم دشمن ایستادگی نماییم.
فرزاد کوچکی نژاد خاطر نشان کرد: اعتقاد تشکل آوای دوم بر آن است تا با بهره مندی از  افراد متخصص حوزه های گوناگون درصدد ایجاد فضای پویا برای خدمت به مردم و نیل به اهداف تعریف شده در عرصه های حساس جامعه باشیم که این مهم جز با همت و تلاش خدمتگزاران محقق نخواهد شد
 وی ادامه داد: امید است این تشکل در سایه الطاف بیکران حضرت احدیت و همت اعضای حرفه ای خدمتگزار در مسیر تحقق و ترویج آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام موثری برداشته و آوایی برای به سرانجام رساندن اهداف گام دوم انقلاب با بهره مندی از جوانان فضای شایسته سالاری باشد.
دبیر  تشکل مردم نهاد  آوای دوم تصریح کرد: یک حلقه مفقوده در جامعه کم است و آن این که اگر کسی نیاز به کمک و تسریع در کار داشته باشد به کجا باید مراجعه کند؟ در همین راستای فعالیت های اجتماعی و فرهنگی تشکل آوای دوم شکل گرفته است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره آوای دوم گفت: در حال حاضر ٧٠ عضو در سطوح مختلف اصناف شامل بازاریان، ادارات دولتی، پارک و فن آوری، کارگران، اصحاب رسانه و دیگر صنوف با ما همکاری دارند؛ ضمن اینکه این تشکل کمترین رویکردهای سیاسی را دارد.
در ادامه این مراسم مهندس جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم رشت ضمن تشکر و قدردانی از حضور مردم در عرصه های مختلف جامعه گفت: تلاش می کنم بتوانم مسؤولیتی که بر عهده من گذاشته شده از تمام توان و تجربه ام بهره بگیرم و بتوانم مشکلات مردم را رفع کنم.
 وی افزود: زمانه، زمانه سختی است، هم در حوزه اقتصادی و هم  اشتغال شرایط بسیار سخت و دشوار شده است.
 نماینده مردم رشت اضافه کرد: از آنجایی که مدام در مناطق مختلف هستیم بیش از پیش مشکلات مردم را حس می کنیم و تمام تلاش ما این است تا دؤلت  قدم های بیشتر و بهتری برای  رفاه  و آسایش مردم بردارد.
وی در ادامه سخنانش  خاطر نشان کرد: در سال گذشته پیشنهادی در بودجه داده بودم که چند رای کم أورد. امسال هم پیشنهادی را ثبت کردم که همه نیروهای شرکتی در دستگاههای دولتی که بالغ بر٨٠٠ هزار نفرتحت عنوان نیروی غیررسمی کار می کنند ، قرارداد کار معین با عنوان کارمند باید با آنها پرداخت شود تا ازکلیه امتیازات برخوردارشوند.
مهندس کوچکی نژاد در خاتمه صحبت هایش با اشاره به اینکه زمانه سختی شده و باید بیش از پیش مشکلات سد راه مردم را مرتفع کرد گفت: این تشکل می تواند  ضمن خدمت به مردم راهگشای مشکلات آنها باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=22986

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: