برنامه ریزی برگزاری بیش از ۴۰ عنوان نمایشگاه عمومی و تخصصی در نمایشگاه بین المللی گیلان در سال ۱۴۰۲

باز باران خبر/مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گیلان با بیان اینکه در سال جاری، برگزاری بیش از ۴۰ عنوان نمایشگاه تخصصی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گیلان در دستور کار قرار دارد، گفت: وجود یک مرکز نمایشگاه بین المللی می ‌تواند به عنوان یکی از زیرساخت‌های مهم توسعه هر استانی در نظر گرفته شود.

 سلمان قاسمی افزود: مراکز نمایشگاهی به عنوان مرکز گردهمایی دانش، فناوری، سرمایه و صنعت می ‌تواند منجر به شکل گیری هسته های مدرن برای رشد اقتصادی و صنعتی باشد. 

 وی تصریح کرد: گیلان به عنوان سرزمینی با شرایط ویژه در کشور، پتانسیل رشد بسیار زیادی دارد که امیدواریم با سیاست گذاری های مناسب در حوزه نمایشگاهی شاهد رشد روزافزون اقتصادی متناسب با پتانسیل استان باشیم. 

 قاسمی افزود: در سال گذشته ۳۰ عنوان نمایشگاه عمومی و تخصصی از جمله در حوزه های کشاورزی، خدمات شهری، پزشکی، صنعت خودرو، صنایع چوبی، صنعت ساختمان، حوزه خدمات کسب و کار و غیره در نمایشگاه بین المللی گیلان برگزار گردید که مورد استقبال خوب مشارکت کنندگان و شهروندان محترم قرار گرفت.  وی همچنین گفت: صنعت نمایشگاهی، پیشران اقتصاد و تجارت هر کشوری محسوب می شود و جایگاه اقتصادی کشورهای پیشرفته از همین طریق تقویت شده است.

  قاسمی در ادامه گفت: قطعا این ظرفیت ها و این خدمات در حوزه نمایشگاهی، با اطلاع رسانی مناسب و آگاه سازی اقشار مختلف مردم در خصوص پیشرفت ها و دستاوردهای صورت گرفته در حوزه های مختلف تاثیر گذار تر خواهد بود.

  مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی گیلان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همه ادارات، مجریان، مشارکت کنندگان، اصحاب رسانه و همکارانی که در برگزاری نمایشگاه ها مساعدت و یاری می نمایند، ابراز امیدواری نمود در سال ۱۴۰۲شاهد ارتقای روز افزون صنعت نمایشگاهی در کشور و به ویژه در استان گیلان باشیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=30497

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: