بررسی ۲۵ طرح سرمایه گذاری در کمیسیون اقتصادی منطقه آزاد انزلی

باز باران خبر/ جلسه “کارگروه بررسی طرح های سرمایه‌گذاری و کمیسیون اقتصادی” این منطقه با محوریت بررسی درخواست های سرمایه گذاری مطرح شده، هماهنگی در تسریع و تسهیل فرآیندهای خدمات رسانی و صدور مجوزهای فعالیت سرمایه گذاری در نخستین منطقه آزاد شمال کشور به ریاست محمد سجاد سیاهکارزاده رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان و با حضور معاونین ومدیران سازمان برگزار شد.

به گزارش مدیریت روابط‌عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، مهمترین برنامه کاری این نشست بررسی ۲۵ طرح سرمایه گذاری پیشنهادی ارائه شده از سوی بخش خصوصی بود که تعدادی از طرح ها به منظور جانمایی و اعمال مسیر اجرای طرح به معاونت ها و مدیریت های تخصصی ارجاع گردید و برخی دیگر جهت اتخاذ تصمیم نهایی به هیأت مدیره سازمان ارسال و برای بعضی نیز با توجه به ظرفیت اراضی بخش خصوصی تصمیم گیری شد.

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این کارگروه بر لزوم حفظ و تقویت جاذبه ها و مزیت های سرمایه گذاری منطقه تأکید و اظهار داشت: یکی از پیش شرط های اصلی در تهیه و تنظیم طرح های سرمایه گذاری بهره گیری از نظرات کارشناسی و مشاوره ای منطبق بر طرح جامع و طرح های مطالعاتی موضوعی در منطقه است که در مسیر بررسی نیز باید مبنای هر گونه ارزیابی باشد.

محمد سجاد سیاهکارزاده با اشاره به ظرفیت ها و مزیت های قانونی مناطق آزاد که مبتنی بر کاهش بوروکراسی اداری و تمرکز نهادهای خدمات رسان در قالب یک سازمان جهت کاستن از زمان و فرآیندهای جاری می باشد، بر اهمیت کاهش زمان رسیدگی برطرح های سرمایه گذاری تصریح نمود و افزود: یکی از مهمترین محورهای پایش طرح های سرمایه گذاری لزوم رعایت الزامات و پیوست های فرهنگی، گردشگری و ملاحظات زیست محیطی است و در عین حال باید ارزیابی های فنی و تخصصی، مالی در کنار اخذ استعلامات از نهادهای ذی  ربط را با قید اسرع وقت در دستور کار قرار داد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی اضافه کرد: با عنایت به تأکید دبیر محترم شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور لازم است ارائه پاسخ به طرح های پیشنهادی در کوتاه ترین زمان و به صورت دقیق و کارشناسی مبتنی بر مبانی قانون و مقررات و منطقه صورت گیرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی اضافه کرد: با عنایت به تأکید دبیر محترم شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور لازم است ارائه پاسخ به طرح های پیشنهادی در کوتاه ترین زمان و به صورت دقیق و کارشناسی مبتنی بر مبانی قانون و مقررات و منطقه صورت گیرد.

گفتنی است در این نشست معاون اقتصادی و سرمایه گذاری و مدیر توسعه سرمایه گذاری سازمان به بیان مسائل و مباحث مرتبط با ۲۵ طرح پیشنهادی سرمایه گذاری پرداختند و سپس اعضا نظرات پیشنهادی خود را اعلام و تصمیم گیری لازم در خصوص هریک از طرح های سرمایه گذاری ارائه شده صورت گرفت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34135

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: