برخوردهای سلیقه‌ای مانع فعالیت بنگاه‌ها و کارگاه‌های تولیدی است

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: نظارت‌های نامتوازن و برخوردهای سلیقه‌ای مانع فعالیت بنگاه‌ها و کارگاه‌های تولیدی است.

به گزارش باز باران‌خبر؛ سیدکاظم دلخوش، با بیان اینکه مشکلات ناشی از اعمال تحریم‌های ظالمانه دشمن در بخش تولید و اقتصاد کشور با تلاش و همت بیشتر مسئولان خنثی می‌شود اظهار داشت: باید کوشش کنیم تا تحریم‌ها خنثی شوند و چرخ تولید کشور بیش از پیش بچرخد.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس یکسری از مشکلات به وجود آمده در کشور را به علت تحریم‌های دشمن اعلام کرد و ابراز داشت: در کنار چالش‌هایی که تحریم‌ها علت آن هستند ضعف مدیریت و یا اعمال سلیقه نیز در بسیاری مواقع موانعی را در مسیر رونق تولید ایجاد می‌کند.

دلخوش نامگذاری امسال به نام سال جهش تولید توسط مقام معظم رهبری و ضرورت ریل‌گذاری در راستای تحقق این شعار راهبردی را متذکر شد و عنوان کرد: دولت، مجلس و دیگر دستگاه‌ها و نهادها باید برای عملیاتی شدن جهش تولید همت کنند و مشکلات فعالان اقتصادی را برطرف سازند.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس زمینه‌سازی برای رونق چرخه اقتصاد کشور به ویژه در استان گیلان را نیازمند وجود اهتمام لازم برای حل و فصل موانع آن اعلام کرد و بیان داشت: در حال حاضر مؤلفه‌هایی نظیر نظارت‌های نامتوازن و برخوردهای سلیقه‌ای از موانع پیش روی بنگاه‌ها و کارگاه‌های تولیدی است.

وی وظیفه و مسئولیت تمامی دستگاه‌های مربوطه و ذیربط را در بحث رفع موانع جهش تولید بسیار ویژه و اثرگذار دانست و با اشاره به اینکه متولیان مربوطه باید در این مورد ورود کنند ابراز داشت: باید این اقدامات انجام شود تا دیگر شاهد نظارت‌های نامتوارن و برخوردهای سلیقه‌ای نباشیم.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه مجلس در سال‌های اخیر تاکنون قوانین خوبی را در راستای حمایت از تولید و اقتصاد مقاومتی مصوب کرده است خاطرنشان کرد: مشکلات ما در بحث قوانین نیست بلکه بیشتر گرفتاری‌ها به علت ضعف در اجرا به وجود آمده است.

دلخوش از آمادگی کامل مجلس برای مصوب کردن قوانین جدید و یا اصلاح و بازنگری قوانینی که در گذشته مصوب شده‌اند سخن گفت و عنوان کرد: بروکراسی‌های اداری و عدم استقبال مناسب از سرمایه‌گذاران نیز از جمله مشکلاتی است که در بخش اقتصاد و تولید با آن مواجهیم.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس تلاش مجلس یازدهم و کمیسیون‌های تخصصی آن در راستای کاهش مشکلات بخش تولید و شکوفایی اقتصاد را مورد تأکید قرار داد و گفت: مجلس در حد توان خود و با مشارکت سایر مسئولان درصدد است مشکلات موجود در بنگاه‌ها و کارگاه‌های اقتصادی را برطرف کند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=14641

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: