برای توسعه شهر رودسر گام های مثبت برداشته ایم

  باز باران خبر – سرویس گزارش: شهرداری رودسر با اجرای پروژه های زیرساختی و زیربنایی برای توسعه رودسر گام های مثبتی برداشته است.

  شهردار رودسر با بیان ایم مطلب در مراسم افتتاح پروژه های شهرداری رودسر که به صورت متمرکز در پارک محله ای توسکا در ساحل گسکر محله برگزار شد، گفت: ۹ پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری رودسر شامل اجرای آسفالت معابر، احداث پارک محله ای، لوله‌گذاری، کانال جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی، گابیون‌بندی، تقویت روشنایی معابر و بازسازی و تجهیز ورزشگاه فوتبال ساحلی از مهم  ترین پروژه های مورد افتتاح است.

  مازیار صفایی با اشاره به آسفالت معابر شهری رودسر به مساحت بیش از ۲۵ هزار متر مربع افزود: پارک محله‌ای به مساحت سه هزار متر مربع در گسکر محله شهر رودسر با حفظ درختان توسکا به حالت جنگلی احداث شده است.

به گفته شهردار رودسر در پارک گسکر محله امکاناتی از جمله مبلمان شهری، چهار سرویس بهداشتی برای بانوان و آقایان، چراغ روشنایی، فضای بازی کودکان و ست‌های ورزشی طراحی شده است.

وی لوله‌گذاری جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در خیابان ۷۲ تن به طول ۲۳۰ متر و احداث کانال روباز به طول یک هزار متر و عمق ۶۰ تا ۷۰ سانتیمتر در ضلع جنوبی خیابان انقلاب و گابیون‌بندی رودخانه صیدر محله، خیابان ۷۲ تن به طول ۱۰۰ متر اجرا شده است.

شهردار رودسر با بیان اینکه در قالب طرح شب‌های روشن و به منظور رفع مشکلات و تقویت روشنایی معابر چراغ‌های «سی او بی» در سطح شهر نصب شده، یادآورشد: فاز نخست پروژه روشنایی ساحل به طول یک هزار و ۵۰۰ متر انجام شده و فازهای بعدی نیز سال آینده اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه ورزشگاه یک‌هزار نفری فوتبال ساحلی شهرداری رودسر طبق آیتم‌های مدنظر برگزارکنندگان مسابقات فوتبال ساحلی، استانداردسازی و تجهیز شده، تصریح کرد: یکی از برنامه های شهرداری رودسر توجه به پروژه های پارک محله ای و ورزشی است و زمین فوتبال ساحلی برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی تجهیز شده است.

  صفایی با اشاره به اینکه شهرداری رودسر به منظور تجهیز ناوگان موتوری شهرداری در واحد عمران و خدمات شهری دو دستگاه پرس مکانیزه زباله و یک دستگاه کمپرسی حمل نخاله از محل اعتبارات ملی تجهیز کرده است،افزود: یک دستگاه کامیونت شش تنی و یک دستگاه لودر از محل اعتبارات سازمان شهرداری ها خریداری شده است.

گزارش: ثریا شعبان پور

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=29571

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: