با نواختن زنگ انقلاب؛ آغاز جشن های چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه آزاد انزلی

 

باز باران خبر/ به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، با نواختن زنگ انقلاب در مدارس این منطقه که با حضور محمد سجاد سیاهکارزاده،رییس هیأت مدیره و مدیرعامل،معاونین و مدیران سازمان برگزار گردید، جشن های چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تحت عنوان “نور باران” در این منطقه آغاز شد.

براین اساس جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی در نخستین منطقه آزاد شمال کشور به منظور مردمی کردن بیش از پیش جشن ها در قالب بیست برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با همکاری نهادهای مردمی،تشکل های مذهبی،هیأت های ورزشی،آموزش و پروش و مرکز بهداشت شهرستان بندر انزلی در سطح روستاها و فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی برپا می شود.

بنابراین گزارش گلباران مزار شهدای محلات منطقه و دیدار با خانواده معظم شهداء در راستای تجدید عهد با آرمانهای انقلاب اسلامی و شهدای عزیز از اولین برنامه های فرهنگی مذهبی است که توسط سازمان منطقه آزاد انزلی در چارچوب جشن نورباران، به اجرا در خواهد آمد.

از سوی دیگر برپایی جشن تکلیف دانش آموزان دختر منطقه تحت عنوان جشن فرشته ها؛ اجرای طرح قرآنی ثقلین؛ جشن مبعث نبی اکرم(ص) بهمراه برگزاری رویداد فرهنگی هنری ویژه دانش آموزان و نوجوانان منطقه که در قالب مسابقات فرهنگی به اجرا در می آید؛ اکران فیلم های مخصوص کودکان در سطح مدارس منطقه و نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی ظرف چهل و چهار سال گذشته در مدرسه های منطقه آزاد انزلی از دیگر برنامه های فرهنگی هنری این سازمان جهت گرامیداشت دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می شوند.

سازمان منطقه آزاد انزلی در راستای حمایت از تجاری سازی تولیدات محلی و صنایع دستی ساکنین این منطقه، نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد را که در فاز تجارت و گردشگری منطقه برپا می شود، به مناسبت دهه مبارک فجر به اجرا در می آورد.

بنابراین گزارش مهمترین رویدادهای اجتماعی و ورزشی که در قالب جشن انقلاب ازسوی این سازمان برگزار می شود را می توان مشتمل بر مسابقات المپیاد ورزشی دانش آموزی مدارس منطقه که در ۱۰ رشته ورزشی برپا می گردد؛ پیاده روی خانوادگی؛ اجرای طرح جهادی سلامت محور شهید سلیمانی به منظور ویزیت و پایش رایگان سلامتی ساکنین منطقه از سوی پزشکان و کادر درمانی؛ و آغاز اجرای طرح بازسازی ۲۰ منزل مسکونی اقشار نیازمند سطح منطقه از سوی این سازمان؛ اعلام کرد.

از سوی دیگر میز خدمت سازمان منطقه آزاد انزلی جهت دیدار چهره به چهره و پاسخگویی سریع و صریح به درخواست ها و مشکلات مردم و فعالین اقتصادی به ریاست رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان و حضور معاونین و مدیران سازمان در ایام دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی در ساختمان اداری این سازمان تشکیل می شود.

بنابراین گزارش آذین بندی، نورافشانی شب مبعث پیامبر رحمت للعالمین(ص) و شامگاه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و حضور در مراسم ۲۲ بهمن ماه، پایان بخش جشن های چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی خواهد بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34499

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: