واحد یک بخار نیروگاه برق لوشان به مدار تولید باز گشت

باز باران خبر- مهین چراغی: واحد بخار نیروگاه شهید بهشتی لوشان به مدار تولید بازگشت.

به گزارش باز باران خبر؛ خیراله شجاعی مدیر عامل شرکت با اعلام این خبر گفت: واحد یک بخار نیروگاه شهید بهشتی لوشان که از مدار خارج شده بود باتلاش ستودنی همکاران در کمترین زمان ممکن به مدار تولید برگشت و با شبکه سراسری پارالل شد.  

وی افزود: با توجه به نیاز شدید شبکه به برق و لزوم در مدار بودن واحدها همکاران تعمیرات مکانیک در کمترین زمان ممکن و بلافاصله پس از خروج غیرمترقبه واحد وارد عمل شده و توانستند با اقداماتی از قبیل نشت یابی هیتر ۵ و ۶، تعویض روغن فید پمپ ۲ و تعمیر ولو هیتر ۲، تعویض لوله درین درام و CBD، تعویض والو ورودی مسیر بخار به فلاش تانک و تعویض بریکر تغذیه باس ۳۸۰ با کمک همکاران تعمیرات الکتریک و تعمیرات ابزار دقیق واحد را جهت راه اندازی آماده کردند. 

شجاعی ادامه داد: به جهت زمان اندک و گرمای بویلر، تعویض لوله درین درام و CBD  کار بسیار سختی بود اما با تلاش همکاران تعمیرات مکانیک با موفقیت این کار نیز صورت گرفت.

  گفتنی است؛ نیروگاه ۳۶۰ مگاواتی لوشان با برخورداری از دو واحد بخار ۱۲۰ مگاواتی و دو واحد گازی ۶۰ مگاواتی با نیم قرن تولید برق پایدار حدود ۲۰ درصد از برق مورد نیاز استان گیلان را تامین می کند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=24350

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: