با استراتژی و اجرای درست آن می‌توانیم دو نماینده از لاهیجان در تیم ملی داشته باشیم

بازباران خبر: در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه که در دانشگاه آزاد لاهیجان برگزار شد، سیاوش خداپرست رئیس تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس هیات کاراته لاهیجان با تاکید بر تدوین استراتژی در ورزش کاراته گفت: هیات کاراته از سال ۱۳۹۸ استراتژی های لازم را جهت اجرای برنامه ها و فعالیت های خود از پیش تعیین نموده و برای پیشبرد اهداف بر اساس سند چشم اندازی که دنبال می‌کند تاکنون موفق عمل نموده و همچنین طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال ۱۴۰۲ به امید خدا و کوشش مربیان زحمتکش دو ملی پوش از لاهیجان خواهیم داشت.

خداپرست افزود: هیات کاراته لاهیجان پتانسیل بالایی در برگزاری رویداد های بزرگ ملی دارد که این‌ نشان از وجود یک تیم منسجم و کاربلد در این هیات دارد؛ از هیات رئیسه گرفته تا ارکان اصلی آن همه از بزرگان و تحصیل‌ کردگان شهرستان می باشند.

وی اضافه کرد: دیدگاه ما کشوری است و ما به برگزاری رویداد هایی فرا استانی فکر می‌کنیم تا انشالله با کمک و همیاری ارکان هیات، اعضای هیات رئیسه و خبرنگاران بتوانیم به اهداف پیش رو برسیم. خداپرست همچنین اظهار امیدواری کرد که نشست های زیادی برای اعزام “خانم هنگامه بی غم” دختر شایسته کاراته لاهیجان به مسابقات کاراته وان ترکیه برگزار شده و به امید خدا شرایط برای حضور ایشان فراهم خواهد گردید تا شاهد درخشش این قهرمان کاراته در آوردگاه های بین المللی باشیم.

وی در خاتمه یادآورشد: از خبرنگاران و اصحاب رسانه که در همه حال ما را مورد حمایت قرار داده اند و بازتاب خبری فعالیت های هیات را به گونه ای مناسب مخابره نموده اند تشکر و قدردانی می نماییم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=27134

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: