باید در فعالیتهای فرهنگی و هنری متوازن عمل کنیم

باید در فعالیتهای فرهنگی و هنری متوازن عمل کنیم

مدیر کل امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه با روسای ستادی و شهرستانی اداره کل گفت: باید در فعالیتهای فرهنگی و هنری متوازن عمل کنیم

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، مدیر کل امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: باید سعی کنیم در فعالیت های فرهنگی ، هنری و دینی متوازن عمل کنیم .

وی با اشاره به اینکه با رصد فعالیتهای استانها در بعضی از موارد مشاهده می شود که برخی از حوزه ها توجه بیشتری شده و به برخی حوزه ها بی توجهی صورت گرفته است و نیاز به متوازن سازی برنامه ها داریم .

علی قیاسی با اشاره به فعالیت های شاخص کارگاهی و آموزشی در گیلان خاطر نشان کرد : آموزش در حوزه فرهنگی ، هنری و دینی باعث رشد این حوزه ها خواهد شد .

وی افزود : در سفرهای استانی سعی بر آن است که از مشکلات حوزه کارمندی و اداری مطلع شویم تا در جلسات ستاد نسبت به رفع نقایص و کمبودها تصمیم گیری کنیم .

وی با اشاره به انتظار بالای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از گیلان خاطر نشان کرد: این انتظار به علت سطح بالای سواد و فرهنگ عمومی در گیلان است.

مدیر کل امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خواست تا به تجلیل از مفاخر استانی و ملی توجه بیشتری داشته باشند و در این فعالیت ها و سایر فعالیت ها از دستگاه های فرهنگی دیگر کمک دریافت کنند.

وی به مرزی بودن استان اشاره نمود و افزود : باید به مراودات فرهنکی و هنری با کشورهای همسایه توجه بیشتری داشته باشید و در این راه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خصوصا سازمان ارتباطات به شما کمک خواهد کرد.

قیاسی با تاکید بر اهمیت پژوهش خاطرنشان کرد: باید در پژوهش ها به گویش محلی و سایر مولفه های فرهنگ بومی توجه خاصی داشته باشید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=4256

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: