باید به دنبال جذب سرمایه گذاران واقعی باشیم

باز باران خبر/ مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان با نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان، کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی و سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان طی نشستی در خصوص وضعیت واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی گیلان و اهمیت و جایگاه صنایع کوچک در استان به گفتگو پرداختند.

کوچکی نژاد در خصوص اهمیت و جایگاه شهرک های صنعتی و جذب سرمایه گذار بیان داشت : شهرک های صنعتی نقش مهمی در اشتغال و رونق اقتصادی منطقه دارند و با توجه به قابلیت های استان می بایست به دنبال جذب سرمایه گذاران صنعتی باشیم.

 وی در خصوص شناسایی و جذب سرمایه گذاران واقعی بیان داشت : جذب سرمایه گذار بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد اما سرمایه گذاری که ، از جنس و بدنه صنعت باشد به عبارتی یک سرمایه گذار واقعی باشد و تمام توان خود را برای احیای صنعت استان به کار گیرد.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود : با توجه به ویژگیها و قابلیتهایی که استان گیلان دارد، باید به دنبال جذب سرمایه گذاران صنعتی باشیم ، این در حالی می باشد که ، صنعتگر مورد حمایت همه جانبه مسئولان استانی قرار گیرد و در حال حاضر صنایع کوچک بهترین راه حل برای رونق اقتصاد می باشد.

 مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ضمن تشکر از زحمات کوچکی نژادنماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی و حضور ایشان در شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، با اشاره به اهمیت برقراری ارتباط مطلوب با نمایندگان محترم مجلس ابراز داشت: تعامل با نهاد بسیار مهم مجلس شورای اسلامی با توجه به دیدگاه‌ها و نظرات مختلف نمایندگان محترم کاری بسیار مهم است.

وی در ادامه بیان داشت : ارتباط و تعامل مطلوبی با نمایندگان محترم مجلس برای تشریح وضعیت صنایع کوچک برقرار گردیده که جا دارد از لطف و عنایت و زحمات نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر داشته باشم.

وی افزود : تلاش جمعی مجموعه همکاران در شهرک های صنعتی در جهت ایجاد فضای مناسب برای سرمایه گذاری است.                                                    

سعیدی کیابا تأکید بر نقش شرکت شهرک های صنعتی به عنوان حامی و هدایت کننده صنایع کوچک خاطر نشان کرد: دلسوزی برای صنعت استان بسیار شایسته و مهم است ، ضمن این که حمایت از صنعت و ایجاد اشتغال می تواند از آسیب های اجتماعی جلوگیری کرده و باعث ایجاد سلامت روحی و روانی جامعه گردد ، که صنایع کوچک بهترین راه حل برای تحقق این امر در استان می باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=17333

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: