باشکوه ترین همایش اتومبیلرانی خانوادگی کشور از تهران شروع و در  گیلان خاتمه می یابد

 

باز باران خبر- علیرضا هوشیاری : باشکوه ترین همایش اتومبیلرانی خانوادگی کشور با برنامه ریزی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی گیلان از تهران آغاز و در  گیلان به پایان می‌رسد.
بزرگترین و باشکوه‌تر ین همایش اتومبیلرانی خانوادگی کشو ر با بیش ۷۰ ماشین و ۳۰۰ شرکت کننده زن‌ و‌ مرد با همکاری کانون اتومبیلرانی وجهانگردی گیلان و کشورمان  بیست پنجم بهمن‌ماه از تهران شروع می‌شود و در تاریخ بیست هفتم بهمن‌ماه در هتل سفید کنار بندر انزلی به پایان خواهد رسید.
مهندس محسن واحدی مسئول جهانگردی و‌ اتومبیلرانی استان گیلان با اعلام این خبر اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده که توسط کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور و استان گیلان انجام گرفته این همایش در تقویم سالیانه این کانون ثبت شده و با شرکت علاقمندان این رشته در اواخر بهمن‌ماه برگزار می گردد.
عضو هیات رییسه فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی کشورمان در ادامه افزود : در آینده ای نزدیک‌ هم‌ شاهد برگزار همایش اتومبیلرانی خانوادگی سازمان نظام مهندسی در استان خواهیم بود که با توجه به شرایط موجود این همایش در دوهفته پیش رو برنامه ریزی و انجام خواهد شد.
مهندس واحدی با تقدیر از رییس کانون جهانگردی و‌اتومبیلرانی کشورمان ، دکتر جهانی رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی استان  و اعضای کانون جهانگردی و‌اتومبیلرانی گیلان گفت : تمام سعی و تلاش ما این است  که با امکانات موجود بتوانیم همایش های در خور توجه ای را در مناسبت های مختلف برگزار نمایم و در این راستا مطمنا در اردیبهشت ماه سال آینده میزبان دومین دوره رالی خانوادگی  اتومبیلرانی خزر تا خلیج فارس که بزرگترین رویداد این رشته در کشور می‌باشد  (و در تقویم FIA هم ثبت شده)  بمدت یک ماه طول میکشد، خواهیم بود.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد‌ که‌مسولین توجه ویژه ای به اینگونه همایشهای داشته باشند تا بدین شکل بتوانیم اوقات فراغت‌خانوادها‌ را بیشتر پر نماییم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34338

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: