بازدید مسوولان‌ سازمان برنامه و بودجه و دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مرکز آموزشی درمانی شفا رشت

بازباران خبر/مسوولان سازمان برنامه و بودجه به همراه مسوولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مرکز آموزشی درمانی شفا رشت بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، عصر امروز دکتر محسن پور و مهندس حسینی از مسوولان سازمان برنامه و بودجه به همراه دکتر ارسلان سالاری-رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر شراره کاووسی- مدیرکل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، از مرکز آموزشی درمانی شفا رشت بازدید کردند.

مسوولان سازمان برنامه و بودجه و دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در مرکز آموزشی درمانی شفا، از بخش های اطفال و کودکان ، اورژانس و زنان این مرکز بازدید کردند. در این بازدید ضمن حضور مسوولان سازمان برنامه و بودجه در جانمایی محل استقرار بخش اورژانس پیش‌ساخته ، بر لزوم احداث بیمارستان جایگزین شفا و بهبود فضای آموزشی و درمانی آن نیز تاکید شد.

گفتنی است، احداث بیمارستان جایگزین شفا رشت از جمله طرح های در دست اقدام دانشگاه علوم پزشکی گیلان است که مطالعات و مذاکرات تجدید بنای آن طی سه سال اخیر با سازمان برنامه و بودجه و همچنین سازمان صنایع وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح آغاز شده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=25778

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: