بازدید مدیر کل صمت گیلان از تنها مجتمع تجاری مسکن مهر رشت

بازباران خبر/ ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی و ارتقاء موقعیت تجاری و اقتصادی مسکن مهر رشت از پیامدهای اجرای یک مجتمع تجاری در این منطقه است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پیک قلم ؛ مدیر کل صمت گیلان امروز در بازدید از تنها مجتمع تجاری مسکن مهر رشت بر ضرورت تسریع در روند هر چه سریعتر این طرح برای تسهیل دسترسی بیش از ۵۰ هزار نفر از ساکنان منطقه به بازار خرید مطلوب تاکید کرد و گفت: پیشرفت بیش از ۸۰ درصدی این طرح زمینه ای ست تا در یک اقدام هماهنگ و در بستر تعامل و همکاری بتوان این مرکز تجاری را امسال به بهره برداری رساند و نیاز جامعه ی هدف را برای دسترسی اسان به مراکز خرید مدرن و متنوع فراهم ساخت.

دکتر تیمور پورحیدری همچنین با اشاره به کیفیت ساخت و مصالح مدرن بکار رفته در تنها مجتمع تجاری مسکن مهر مرکز استان افزود: بی شک آینده ی روشنی برای این طرح تجاری که در قالب یک شرکت تعاونی و مردمی اجرا می شود، تصور می شود و می تواند همراه با بهره وری اقتصادی، جایگاه تجاری و موقعیت مکانی منطقه را ارتقاء دهد.
دکتر علی حسینی، سرمایه گذار طرح احداث مجتمع تجاری آتیه ی مهر سیروان در مسکن مهر رشت نیز آخرین وضعیت اجرای این طرح را با لحاظ ویژگی هایی همچون استحکام، کارامدی، روزآمدی و جامعیت تشریح کرد و گفت: بی شک این مجتمع یکی از طرح های منحصر تجاری در مرکز استان خواهد بود که در راستای پاسخگویی به نیازها و انتظارات شهروندان به ایفای نقش تجاری و اجتماعی مطلوب می پردازد.

اضافه می کنم که مجتمع آتیه ی مهر سیروان تنها مجتمع تجاری واقع در مسکن مهر رشت است که با داشتن حدود ۳۳ هزار متر مربع مساحت، ۱۵ هزار متر زیربنا دارد و ۴۶۳ باب مغازه ی تجاری را در خود جای داده است. بی شک افتتاح این مجتمع می تواند زمینه ی تسهیل خدمات خرید انواع ملزومات روزمره ی زندگی را نه تنها برای بیش از ۵۰ هزار نفر از ساکنان مسکن مهر بلکه برای حدود یکصد هزار نفر از ساکنان مجتمع ها و شهرکهای مسکونی اطراف آن فراهم نماید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=25021

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: