بازدید مدیریت شهری و مدیران اجرائی از پروژه تعریض جاده لاکان

باز باران خبر/ سرپرست شهرداری  و اعضای شورای اسلامی شهر رشت به همراه جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، نیک فهم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان و حمیدرضا امام پناهی فرماندار شهرستان رشت از پروژه تعریض جاده لاکان بازدید به عمل آوردند.

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت_ یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت و اعضای شورای اسلامی شهر رشت امروز چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ به همراه جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام در مجلس، غلامعلی نیک فهم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان و حمیدرضا امام پناهی فرماندار شهرستان رشت از پروژه تعریض جاده لاکان بازدید کردند.

این پروژه زیرساختی، شامل حدفاصل دانشگاه شهید چمران تا بعد از ریل راه آهن رشت – قزوین با طول ۴۰۰۰ متر و عرض تقریبی ۱۱ متر در هر طرف و مجموعا ۲۲ متر میباشد که پس از انجام عملیات زیرسازی آماده تعریض است.

سرپرست شهرداری رشت و اعضای شورای اسلامی در این بازدید گزارشی از اقدامات شهرداری و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری در این خصوص ارائه داده و بر لزوم رایزنی نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام در مجلس و مشارکت عملی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برای رفع موانع و تکمیل هر چه سریعتر پروژه تاکید کردند

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=30435

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: