اهتمام دولت تدبیر و امید بر ایجاد زمینه رصد و پایش سیاسی و مدیریتی توسط رسانه‌ها

سرپرست استانداری گیلان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید از ابتدای شکل‌گیری بر ایجاد زمینه‌های رصد و پایش سیاسی و مدیریتی دولت توسط رسانه ها اهتمام ویژه داشته است، گفت: رسانه عنصر آگاهی بخش جامعه و از ارکان مهم در نظام مردمسالار ایران اسلامی است.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، ارسلان زارع، در آستانه روز خبرنگار در نشست با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان گیلان، افزود: انقلاب اسلامی ایران بر پایه آگاهی و معرفت شکل گرفته و بر این اساس قانون اساسی‌ و قوانین مدنی نیز برای آگاهی بخشی‌های عمومی تدوین شده و جایگاه رفیعی نسبت به آن قائل است.

وی خاطرنشان کرد: مدیران روز خبرنگار را نباید الزاماً به عنوان فرصتی برای ارائه دستاوردها و عملکرد خودشان بدانند بلکه از ظرفیت مناسبت‌های برجسته دیگر همچون هفته دولت و دهه فجر در این خصوص استفاده کنند.

سرپرست استانداری گیلان با اشاره به اینکه بهتر است مراسم روز خبرنگار به نشست خبری تبدیل نشود، اظهار داشت: روز خبرنگار فرصت مناسبی در جهت تقدیر از تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی جامعه است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=3135

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: