انهدام باند سارقان در رشت

بازباران خبر- فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری اعضای باند ۵ نفره سارقان اماکن خصوصی و قطعات خودرو و محتویات داخل آن با ۷ فقره سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۲ خبر داد.

سرهنگ “محمود حافظی” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، همکاری همه جانبه و به موقع مردم با مجموعه انتظامی را از جمله عوامل تاثیرگذار در پیشگیری از وقوع جرایم برشمرد و اظهارداشت: پلیس با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تلاش می‌کند.
وی در ادامه با بیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و قطعات خودرو و محتویات داخل آن در سطح شهرستان رشت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران کلانتری ۱۲ پس از انجام تحقیقات و بررسی شیوه و شگرد‌ سرقت‌ها، اعضای باند ۵ نفره سارقان این پرونده‌ها را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری این افراد و کشف تعدادی ابزارآلات، لامپ، ۲۰ متر ریسه، پرژکتور، ۵ عدد چراغ سقفی و ۴ دستگاه دوربین مداربسته سرقتی خبر داد و بیان‌داشت: سارقان به ۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۴ فقره سرقت قطعات خودرو و محتویات داخل آن اعتراف کردند.
این مقام انتظامی گفت: سارقان ۲۴، ۲۶، ۳۳، ۳۴ و ۴۴ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ حافظی در پایان با اعلام اینکه وقوع جرایمی همچون سرقت و بازتاب منفی آن در سطح جامعه می‌طلبد که پیشگیری از وقوع آن از اولویت‌های اصلی پلیس در اجرای ماموریت‌ها باشد، تصریح کرد: مهمترین اولویت برنامه‌های پلیس، اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت با همکاری مردم است

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34273

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: