انعقادتفاهم نامه همکاری پست با اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان


باز باران خبر/ تفاهم نامه گسترش همکاری های به منظور افزایش و بهبود ارائه خدمات غیرحضوری در راستای اهداف دولت الکترونیک توسط ” محمد حسین هوشنگی ” مدیر کل پست استان گیلان و “حسین یونسی “مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به امضاء رسید .

به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان گیلان ، مدیر کل پست استان گیلان در حاشیه امضاء این توافق نامه اظهار داشت : در راستای اجرای رسالت اصلی شرکت ملی پست مبنی بر ارائه خدمات نیابتی و غیر حضوری ، از این پس دریانوردان می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری نسبت به دریافت گواهینامه شایستگی دریانوردی خود از طریق پست اقدام نمایند .

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در این آیین از دریانوردان بعنوان زحمتکش ترین قشر جامعه که ناشناخته هستند یاد کرد و افزود : ۸۵ درصد کالا در سطح جهان از طریق دریا حمل می شود که در کشور ما به واسطه دارا بودن مرزهای آبی در شمال و جنوب بالغ بر ۹۰ درصد ترانزیت کالا از طریق دریا انجام می پذیرد .

وی در ادامه استفاده از خدمات نیابتی و الکترونیکی پست به دریانوردان را در جهت ارائه خدمات مطلوب به این قشر زحمتکش دانست و بر لزوم توسعه همکاری به منظور استفاده بیشتر از خدمات پستی تأکید کرد .

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31451

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: