انتصاب مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سیاهکل  

 

 

باز باران خبر/ مهندس حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان با حضور در فرمانداری سیاهکل با دکتر امین بابایی فرماندار دیدار نمود

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، مهندس حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان با حضور در فرمانداری سیاهکل با دکتر امین بابایی فرماندار دیدار نمود. فرماندار شهرستان در این مراسم عنوان کرد: اتخاذ تصمیمات راهبردی در زمینه نحوه ی ساخت و ساز مسکن روستایی از جمله کارهای بسیار ارزشمند این نهاد انقلابی می باشد.

وی اظهارداشت: ارتقاء وضعیت رفاهی روستائیان و افزایش درآمد آنان موجب ماندگاری جمعیت در روستاها و حتی مهاجرت معکوس را فراهم می آورد. دکتر بابایی فعالیتهای عمرانی بنیاد مسکن در حوزه عمران روستایی و مقاوم سازی مسکن روستایی را جزء فعالیتهای قابل تقدیر دانست و این فعالیتها را باعث دلگرمی مردم شهرستان عنوان نمود.

در ادامه این دیدار مهندس دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یادآور شد: درصورت افزایش و تامین اعتبار لازم قدمهای موثری در زمینه اجرای طرح هادی در روستاها با برنامه‎ریزی و زمانبندی مناسب برخواهیم داشت چون اجرای طرح هادی در روستاها گامی مهم برای توسعه، عمران و آبادانی روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستاییان می‎باشد که با اجرای صحیح آن، سیمای روستا تغییر می‎یابد که این نیز به نوبه خود سبب رضایت عمومی مردم می‎شود در انتهای این مراسم طی حکمی از سوی مهندس دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، مهندس محمدرضا ضیایی بعنوان مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سیاهکل منصوب گردید.

ضیایی از تیرماه ۱۴۰۱ سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بود

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=32866

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: