با حکم مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان صورت گرفت ؛

انتصابات جدید در حوزه ستادی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

 

باز باران خبر/ مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان طی حکمی رییس گروه های ” امور رسانه ” و ” امور فرهنگی ” را منصوب نمود .

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، امیرحسین طاهری مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، روز شنبه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲ طی حکمی ” قاسم مصفا ” را به عنوان ” رییس گروه امور رسانه ” و ” حسین ابراهیمیان ” را نیز به عنوان ” رییس گروه امور فرهنگی ” در حوزه ستادی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منصوب نمود .

امیرحسین طاهری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در این جلسه با اشاره به اهمیت و ضرورت ایجاد تحول بنیادین و انقلابی در ساختار معاونت امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل اظهار داشت : این امر ، از انتظارت بنده و همچنین از خواسته‌های بحق اهالی فرهنگ و اصحاب رسانه است تا از رهگذر آن ؛ بیش از حال حاضر ، رضایتمندی اصحاب رسانه فراهم شود .

وی انجام فعالیت‌ها و تلاش‌ها همراه با داشتن نتیجه‌ای ملموس برای مردم و به طور مشخص اهالی فرهنگ و هنر را مورد تأکید قرار داد و گفت : ضمن اهتمام جدی با اصحاب رسانه استان ، بهبود عملکرد و توسعه ظرفیت های کمی و کیفی در سایه تقویت هم‌افزایی‌ها ، شاهد تحولاتی مثبت و رو به جلو خواهیم بود .

 

« قاسم مصفا » متولد ۱۳۶۰ در رشت و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت فرهنگی است . او از کارکنان رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با ۱۷ سال سابقه خدمت می باشد که از سال ۱۳۸۵ در حوزه روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان مشغول بوده است و از سال ۱۳۹۰ مسئولیت روابط عمومی این حوزه را بر عهده داشت . و پس از آن مسئولیت های مختلفی از قبیل : کارشناس ارزیابی روابط عمومی دستگاههای اجرایی ، مسوول هماهنگی ، رصد و پایش رسانه ها  ، کارشناس شورای فرهنگ عمومی را در کارنامه خدمت خود دارد .

مصفا از مدیران جوان و خوشنام فرهنگ و ارشاد اسلامی است که طی این سالها توانست چندین بار در ارزیابی عملکرد یکساله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات تابعه ، عنوان روابط عمومی برتر را در بین استان ها کسب نماید .

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز حسین ابراهیمیان را به عنوان ” رییس گروه امور فرهنگی ” منصوب نمود

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33657

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: