انتخابات یا انتصاب!

 

باز باران خبر/علی نصر پاک

( مدرس فدراسیون فوتبال)

روی سخنم مستقیما با روسای هیأت های فوتبال گیلان است؛ همه شهرها!
انتخابات شخص اول مدیریت در فوتبال گیلان در آخرین روزهای فروردین امسال برگزار می شود و از بین ۶ کاندیدای حاضر یک نفر به عنوان مرد اول فوتبال گیلان انتخاب خواهد شد. البته باید دید که به رسم گذشته همه شهرها به رئیس قبلی رأی خواهند داد یا خرق عادت کرده و فرصت را به یکی دیگر از کاندیداها می‌دهند؟!
به هر صورت تعداد رأی زیاد در سهمیه رأی دهندگان به روسای شهرهای گیلان می رسد و همین افراد نقش بزرگی در انتخاب رئیس بعدی هیأت فوتبال گیلان دارند که سوال اول من از این عزیزان این هست که رئیس فعلی بیش از ۱۲ سال در رأس هرم فوتبال گیلان بوده آیا از نگاه این عزیزان عملکرد قابل دفاعی در همه امور فوتبال از گسترش و بسط فوتبال در جای جای گیلان داشته تا موفقیت در همه رشته های فوتبالی( پایه، بانوان، ساحلی، فوتسال و پیشرفت داوری و داوران ما)
آیا در این مدت چهار ساله حمایت مالی مناسب از هیأت فوتبال استان به شهرشان شده یا کمترین دریافتی را از پولدارترین هیأت ورزشی یعنی فوتبال داشتند!؟
به هر صورت وقتی یک تیم لیگ برتری در استان حضور داشته باشد با توجه به سه درصدی که از نقل و انتقال بازیکنان و مربیان در کنار عقد قرار داد و اجاره اماکن ورزشی که در اختیار هیأت استان بوده به همراه همین عدد سه درصد در قرارداد همه تیم های کشوری که در لیگ یک و دو حضور دارند مبلغ قابل توجهی پول به خزانه هیأت واریز می شود؛ از طرفی چون افراد حاضر و شاغل در این هیأت به دلیل اینکه عمدتاً از بازنشستگان ارگان های مختلف هستند و با کمترین دریافتی راضی به همکاری هستند پس هزینه زیادی روی دست رئیس نمی باشد!
به نظر شما آیا رئیس هیأت فوتبال گیلان در مدت حضور خود برای شما منابع مالی مناسب و در خور شأن شهر و دیارتان در نظر گرفته است؟!
سوال دوم اینکه چرا هیچکدام از شما بزرگواران خودتان را کاندیدای ریاست هیأت استان نکردید؟!
نکنه برای شما ریسک بزرگی محسوب میشده و احتمال شکست و حذف از جایگاه فعلی را برای خود متصور شدید! واقعاً چرا یک رئیس شهرستان در خود نمی بیند که روزی رئیس استان و حتی روزی رئیس فدراسیون  باشد!
قطعاً همه شما عزیزان افراد مومن و با خدایی هستید، امروز صندلی که در اختیار شما می باشد بسیار مقدس و پر مسئولیت هست و اگر به ندای قلب تان بی توجه باشید قطعاً و قطعاً در آینده جوابگو خدای خود خواهید بود!
شما نسبت به تک تک فوتبالیست های شهر خود مسئول هستید! شما نسبت به مادرانی که النگوی دست خود را می فروشند تا جوان خود را شاد نگهدارند مسئولید!
شما نسبت به وجدان و انتخابی که قرار هست انجام دهید مسئولید! شما تعیین کننده کیفیت و کمیت فوتبال استان ما خواهید بود.
به نظر شما رئیس فعلی حرف و نگاه جدیدی دارد که بتواند حلال مشکلات فوتبال استان باشد!؟ بنده که چنین فکر نمی کنم!
در زندگی انسان ها نقاط عطف محدودی وجود دارد که هر شخص باید بهترین تصمیم و مناسب ترین تصمیم را گرفته تا در آینده خود را مواخذه نکند!
باید دید انتخابات آینده فوتبال که به زودی( ۲۵ فروردین ماه) انجام می‌گیرد افق جدیدی برای فوتبالی ها باز می کند یا همچنان باید نشست و شاهد عقب گرد فوتبال گیلان از غافله فوتبال کشور بود؟!
یادمان بماند که شما عزیزان نقش بزرگی در تحول این فوتبال به شدت بیمار دارید!
آقایان به ترتیب الفباء
اکبر پور، بهادیوند، جمشیدی،  حاج ملک،خشنود، شعربافان، صمدی، صابری، دولتی، رمضانی، ذرعی فروش، عباس زاده، محمد نژاد، فهیمی ، مودب پور، مرآت و نعمتی روی سخنم مستقیم با شماست.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=35200

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: