امنیت مهمترین شاخصه برای به تعالی رساندن امورات کشور است

فرماندار اسبق شهرستان رشت گفت: “امنیت” مهمترین شاخصه و مولفه برای متعالی کردن همه امورات کشور است.
به گزارش باز باران خبر؛ ولی الله عظمتی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر گفت: انقلاب ما انفجار نور بود و با یک حرکت عظیم و انقلابی به دستور رهبر کبیر انقلاب کاخ ستمگران به لرزه در آمد و امید و عشق را در ما زنده کرد.
وی افزود: پس از گذشت ۴۱ سال از انقلاب همچنان شاهد شکوفایی و موفقیت های زیاد در این عرصه هستیم و مطمئنا این روند رو به پیشرفت ادامه خواهد داشت و انقلاب هرگز در جایی متوقف نخواهد شد.
فرماندار اسبق شهرستان رشت ادامه داد: مردم انقلابی و همیشه در صحنه کشورما پای اهدافشان ایستاده اند و خونهای زیادی را برای این انقلاب چون شهدای ۸ سال دفاع مقدس، شهدای انقلاب و مدافعین حرم هزینه کرده اند که به همین راحتی از آن دست نخواهند کشید.
وی همچنین اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی قدرت برتر منطقه و قدرت برتر جهان است و تاکنون هیچ قدرت و کشوری نتوانست جرات رویارویی با آمریکا را داشته باشد اما ایران اسلامی برای انتقام سخت به پاس شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی موشک باران کرد.
عظمتی خاطر نشان کرد: امنیت مهمترین شاخصه و مولفه ای است که می تواند ما را در سایر امورات و بخشها به تعالی برساند.
وی اضافه کرد: اکنون اتفاق مهمی را شاهد هستیم و آن انتخابات پیش روی است که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و در این عرصه مشارکت حداکثری مردم‌ به پای صندوق های رای نقش بسزایی در این امر دارد.
عظمتی تصریح کرد: کاندیداهای انتخابات وظیفه دارند با مردم صادق باشند و قول و وعده هایی که در دوره انتخابات میدهند را در دوره نمایندگی اجرایی نمایند و مردم نیز غیر از اینکه باید در سرنوشت مملکت و کشور و شهر خود سهیم باشند وظیفه دارند پای صندوق های رای حضور پیدا کنند و فرد اصلح رو انتخاب نمایند.
فرماندار اسبق شهرستان رشت گفت: امروز ما در شرایطی هستیم که اخلاق مداری و منش و مردانگی، انصاف و برادری کمرنگ شده و انتخابات آلوده به مسایلی شده که کاندیداها به ناحق همدیگر را می کوبند و این صحیح نیست بلکه همه مسئولان و نمایندگان و مدیران دستگاهها باید مطالبه گر و با مردم صادق باشند و فقط به فکر منافع شخصی خود نباشند.
عظمتی در پایان‌ از همه اصحاب رسانه خواست تا در امر روشنگری و مشارکت مردم در پای صندوق های رای تلاش نمایند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=7191

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: