امضای تفاهم نامه همکاری بین صدا و سیمای گیلان و پارک علم و فناوری گیلان

بازباران خبر/تفاهم نامه همکاری بین صداوسیمای مرکز گیلان و پارک علم و فناوری استان، با هدف حمایت از تولیدات دانش بنیان امروز امضاء شد.

مدیر کل و صداوسیمای مرکز گیلان در حاشیه این مراسم گفت: از آنجایی که امسال از سوی مقام معظم رهبری سال تولید، دانش بنیان و اشتغالزایی نامگذاری شده است، وظیفه‌ی رسانه، برنامه سازی و حضور در این گونه فضا‌ها به عنوان پشتیبان از جوانان نخبه و ایده هایشان است.محمد باقر باقرزاده افزود: امیدواریم با این تفاهم نامه مشترک، یک برنامه‌ریزی درست برای حضور موثر در این گونه فضا‌های تولیدی برای برنامه سازی انجام شود تا از جوانان نخبه و متخصص که با ایده هایشان در بخش‌های مختلفی، چون پزشکی، الکترونیک و کشاورزی محصولات متنوع تولید می‌کنند حمایت، و مطالباتشان پیگیری شود.

رییس پارک علم و فناوری گیلان هم در حاشیه این نشست گفت: این تفاهم نامه همکاری دو اتفاق خوب را رقم می‌زند، اول اینکه با توجه به اینکه امسال سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده است، فرهنگ دانش بنیان را در کشور و استان توسعه بدهیم و جوانان، والدین و مردم گیلان از اتفاقات افتاده در حوزه فناوری و نوآوری و حتی صادرات محصولات این حوزه به کشور‌های دیگر مطلع و ترغیب شوند.

علی باستی در ادامه به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: اتفاق دوم بحث جهاد تبیین است که امیدواریم بتوانیم کار‌های خوبی که در حوزه دانش بنیان افتاده را با کمک رسانه به نحو خوب و قابل قبول به مردم خوب استان و کشور ارائه دهیم.

در ادامه این نشست که معاونان و مدیران برنامه ساز صداوسیما حضور داشتند از شرکت‌های دانش بنیان و فناور مستقر در دهکده فناوری و نو آوری فشتام رشت بازدید کردند و مسئولان این شرکت‌ها در باره حوزه فعالیت و انتظارات حمایتی شان مطالبی را عنوان کردند.

در استان گیلان حدود ۸۰ شرکت دانش بنیان وجود دارد که ۶۰ درصد آن‌ها در پارک علم و فن آوری استان مستقر هستند.بیش از هزار و ۸۰۰ نفر در این شرکت‌ها مشغول به کارند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=26728

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: