امضاء تفاهم نامه همکاری با اداره کل میراث و گردشگری استان گیلان

باز باران خبر/ارائه خدمات نیابتی ، توسعه گردشگری و  راه اندازی دفاتر پستی با محوریت صنایع دستی و محصولات بومی و محلی از مهمترین موضوعات تفاهم نامه با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان  می باشد . 

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان گیلان ،ظهر روز ششم اسفندماه تفاهم نامه همکاری اداره کل پست استان گیلان و  سازمان  میراث فرهنگی و گردشگری استان به امضاء رسید . 
محمد حسین هوشنگی مدیر کل پست استان گیلان در حاشیه این مراسم اظهار داشت : توسعه همکاری با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری جهت ارائه خدمات نیابتی بمنظور تسهیل در صدور مجوز های کسب و کار  ، ساخت و الصاق پلاکهای کدپستی هوشمند در امکان  گردشگری به جهت سهولت دسترسی به این امکان و راه اندازی دفاتر پستی با محوریت صنایع دستی و محصولات بومی و محلی مردم گیلان از مهمترین موضوعات این تفاهم نامه می باشد  . وی در ادامه اضافه نمود : با توجه به جاذبه های گردشگری و تنوع محصولات بومی و صنایع دستی در استان گیلان ، استفاده از خدمات پستی سبب خواهد شد که کلیه هم میهنان عزیز بتوانند نسبت به تهیه ودریافت این محصولات در سراسر کشور اقدام کنند. 
ولی جهانی مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گیلان ، استفاده از ظرفیت های پست استان را بمنظور  تکمیل بانک اطلاعاتی بیست و هفت  هزار فعال حوزه گردشگردی در استان ضروری دانست و نصب پلاک های کدپستی هوشمند در امکان گردشگری ، خانه مسافر و مجتمع های بوم گردی را موجب سهولت دسترسی  مسافران به این اماکن عنوان کرد .

وی افزود : باجه های پستی و بازارالکترونیک شرکت ملی پست ظرفیت مناسبی است که با این تفاهم نامه از آن بهره خواهیم برد . 
در پایان  این مراسم از نمایشگاه لباس های بومی و محلی مردم گیلان که در عمارت تاریخی پست گیلان برگزار شده است بازدید به عمل آمد . 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=29651

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: