امروز هر انسان آزاده ای در برابر قدرت های مستکبر نظیر رژیم صهیونیستی بایستد ، جوانان دنیای اسلام او را میستایند

بازباران خبر/ حضرت آیت اله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت ، در نخستین جشنواره رسم جوانمردی که در رشت برگزار شد ،گفت: امروز هر انسان آزاده ای در برابر قدرت های مستکبر بایستد، جوانان دنیای اسلام او را می ستایند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، حضرن آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت نیز در نخستین جشنواره ملی رسم جوانمردی که در سالن نامجوی رشت برگزار شد ، اظهار داشت : جوانان و ورزشکاران خوب کشورمان شرایط حاکم بر دنیای امروز یعنی ایستادگی در برابر قدرت های زر و زور را درک می کنند و درود بر جوانان ورزشکاری که به ملیت و آیین ملت ها می اندیشند.

وی با اشاره به عدم حضور و بازی نمایندگان ورزش کشورمان در مقابل ورزشکاران رژیم صهیونیستی در میادین بین المللی گفت : رژیم غاصب صهیونیستی غده ی چرکین در درون دنیای اسلام است و آن جوان ورزشکاری که حاضر می شود تا با این غده چرکین در صحنه های بین المللی ورزش با به رسمیت نشناختن این کشور و عدم حضور در میدان رقابت ،به ستیز برخیزد مایه فخر ملت های اسلامی و بلکه ملت های آزاده دنیاست.

آیت الله فلاحتی ادامه داد : امروز هر انسان آزاده ای در برابر قدرت های مستکبر نظیر رژیم صهیونیستی بایستد جوانان دنیای اسلام او را می ستایند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس عنوان کرد : از خداوند متعال برای ملت ایران ،جوانان غیور کشورمان و تمامی کسانی که متولی ارتقای جامعه ایرانی و اسلامی هستند بهروزی و سلامتی مسئلت دارم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=24815

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: