اقدام انقلابی شهردار جوان و جهادی کلاچای در آسفالت شهرک اندیشه

باز باران خبر: بعد از حدود ۱۵ سال کل شهرک خاکی بزرگ اندیشه غربی شهر کلاچای طی مدت ده روز زیرسازی و آسفالت شد.

در همین ارتباط شهردار جوان ‌کلاچای گفت: دغدغه بزرگ اهالی شهرک در طول این سال ها آبگرفتگی و خاکی بودن بود که بعد از لوله گذاری این شهرک زیرسازی و پس از ۱۵ سال آسفالت آن صورت گرفت.

دکتر رشاد افزود: در طول سه ماه گذشته ۱۵کوچه اعم از ارکیده اول کوچه خزر یکم؛ کوچه خزر سوم، کوچه خزر پنجم؛ بن بست سلمان فارسی، کوچه گل گندم، کوچه همیشه بهاربن بست خیابان کوثر، بن بست صابر، بن بست مهر، کوچه ثامن یک، کوچه شهید نقی پور، بن بست جنب آژانس دریا و ایثار۴ و همچنین دو روکش آسفالت وسیع در دو خیابان بزرگ و اصلی شهر شهید صدوق و مفتح بعد از سال ها صورت پذیرفته و در نوع خود این حجم آسفالت فقط در ۴ ماه کم سابقه بوده است.

شهردار کلاچای اضافه کرد: نهضت آسفالت کلاچای همچنان تا پایان مساعدت هوا با سرعت بالا ادامه دارد و تا آخر تابستان حدود ۹۰ درصد کوچه های خاکی شهر آسفالت خواهد شد .

وی آسفالت انجام گرفته در طول این ۴ ماه را حدود ده هزار متر مربع برآورد کرد. در ادامه بعد از بازدید یکم مرداد ۱۴۰۲ که به صورت سرزده و نظارت بر اتمام پروژه بود، جمعی از اهالی شهرک بلافاصله ضمن تشکر از مجموعه مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی این کار بزرگ را بی سابقه دانستند.

گفتنی است شهردار جوان کلاچای نیز از همراهی رییس و اعضای شورا و پرسنل زحمتکش مدیریت شهری و همچنین از همراهی و صبوری مردم فهیم شهر قدردانی کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31786

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: