افزایش جانباختگان سانحه مرگبار لنگرود به ۳۲ تن

باز باران خبر/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از افزایش شمار جانباختگان سانحه آتش‌سوزی لنگرود خبر داد و گفت: تاکنون ۳۲ تن از مددجویان این مرکز تخت درمان فوت و بیش از ۱۵ تن دیگر تحت مداوا قرار دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (‌وب‌دا)؛ دکتر محمدتقی آشوبی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان دقایقی قبل در جمع خبرنگاران از افزایش فوتی‌های ناشی از آتش‌سوزی در مرکز ترک اعتیاد لنگرود خبر داد و اظهار کرد: تاکنون ۳۲ نفر در این سانحه جان خود را از دست داده‌اند.

وی با ابراز تأسف و تألم از این سانحه مرگبار و اندوهبار، افزود: کادر درمان برای نجات جان مصدومان این حادثه در لنگرود و رشت پای‌کار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تشکیل تیم های عملیاتی پاسخ به بحران در رشت و لنگرود خبر داد و گفت: فرایند اعزام و مداوای مصدومان این حادثه همچنان ادامه دارد.

آشوبی با بیان اینکه تیم‌های تخصصی و فوق تخصصی در مرکز آموزشی درمانی ولایت رشت حضور دارند، خاطرنشان کرد: تیم‌هایی از اورژانس پیش‌بیمارستانی نیز در محل حادثه حضور و پس از اقدامات اولیه، سانحه دیدگان و مصدومان را به مرکز استان، منتقل می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۶ تن از این مصدومان در بیمارستان شهید حسین‌پور لنگرود تحت مداوا هستند، گفت: هم‌اکنون ۱۰ تن از این مصدومان در مرکز آموزشی درمانی ولایت رشت تحت مداوا هستند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33390

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: