افتتاح یک شرکت تولید محصولات پزشکی با حضور معاون وزیر صمت در رودسر/ سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیاردی برای تولید انواع سرسوزن پزشکی در رودسر

 

باز باران خبر/ مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از افتتاح واحد جدید شرکت سرنگ مینای رودسر با حضور معاون وزیر صمت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت معدن و تجارت استان گیلان یک شرکت صنعتی تولید کننده انواع سرسوزن پزشکی با حضور استاندار گیلان و معاون ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت در شهرک صنعتی رودسر افتتاح شد که تیمور پورحیدری در حاشیه افتتاح این شرکت اظهار داشت: با راه‌اندازی این شرکت زمینه اشتغال ۸۰ نفر از جوانان رودسر فراهم شده است.

 

وی افزود: این شرکت با سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیارد تومان با زیربنای ۵۸۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۱۰ هزار و ۲۰۰ متر مربع بنا شده است.

 

دکتر پورحیدری در خصوص تولیدات استراتژیک این شرکت خاطرنشان کرد: تولید سرسوزن دندانپزشکی، سرنگ تزریق سرسوزن پزشکی، ست سرم و سرنگ انسولین از جمله محصولات این شرکت است که در مبحث پزشکی از اهمیت ویژه برخوردار است.

گفتنی در ادامه این سفر دکتر سید محمد موسوی، معاون ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت از شرکت‌های ماشین سازی امیدی تولید کننده و صادر کننده انواع ماشین آلات صنعتی،آرمان تجارت رودسر تولید کننده انواع سبد پلاستیکی،شرکت شیرین جهان رودسر تولید کننده انواع کلوچه و شرکت کشتزار رودسر تولید کننده انواع خوراک دام بازدید بعمل آورد و از نزدیک در جریان روند فعالیت این شرکت‌ها قرار گرفت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34543

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: