افتتاح کارخانه محصولات سلولزی و بهداشتی در محل واحد تعطیل صنعتی/ سرمایه گذاری صنعتی ۳۵۰ میلیاردی در شهر صنعتی رشت

 

باز باران خبر/مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از افتتاح رسمی کارخانه تولید محصولات سلولزی و بهداشتی در شهر صنعتی رشت خبر داد و گفت :این کارخانه در محل واحدی راه‌اندازی و احیا شده است که سالها پیش تعطیل شده بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت گیلان؛ یک واحد صنعتی با حضور داود منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، اسدالله عباسی استاندار و ابراهیم نجفی رئیس مجمع نمایندگان گیلان در شهر صنعتی رشت افتتاح شد، تیمور پورحیدری در حاشیه افتتاح این واحد اظهار داشت: واحد صنعتی مورد افتتاح با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان در زمینه تولید انواع محصولات پرمصرف بهداشتی و سلولزی رسماً فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه این کارخانه در محل ۲ واحد صنعتی تعطیل ، به عزم وهمت سرمایه‌گذار جدید راه‌اندازی شده است افزود: با افتتاح این واحد صنعتی زمینه اشتغال مستقیم افزون بر ۱۵۰ نفر از جوانان این مرز و بوم فراهم شده است که تولید انواع دستمال کاغذی و دوقلو و دستمال جیبی؛ حوله کاغذی و پوشک بچه و.. از محصولات این شرکت صنعتی می باشد.

این مسئول؛ ایجاد کارخانه فعلی را در زمینی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع در شهر صنعتی رشت عنوان کرد و تشریح کرد :علاوه بر واحد فعلی، سرمایه‌گذار پرتلاش و بلند همت این کارخانه توانسته است طرح توسعه دیگری را نیز در مجاورت واحد فعلی با پیشرفت ۷۵ درصد و پیش بینی اشتغال ۱۰۵ نفر در دست ساخت قرار دهد که انشاا… تا دوماه آینده آن طرح صنعتی نیز به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته مدیرکل صمت گیلان، بیش از ۱۱۵ واحد صنعتی راکد و تعطیل از ابتدای دولت سیزدهم در مناطق مختلف گیلان؛ احیاء و به چرخه تولید برگشته اند.

گفتنی است، این واحد مورد افتتاح در محل واحدهای گلفام سازان و شایان گستر تعطیل شده ای بنا شده که در زمینه کاغذ و مقوا و دستمال کاغذی در شهر صنعتی رشت به صورت محدود فعالیت داشته اند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33949

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: