افتتاح پل‌ روستای پیلمبرای رضوانشهر درهفته دولت

افتتاح پل‌ روستای پیلمبرای رضوانشهر درهفته دولت

بازباران خبر -‌ مریم زارع درخشان: بمناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور مسئولان شهرستان رضوانشهر و اهالی روستای پیلمبرا پل ارتباطی این روستا برای رفاه حال مردم آن افتتاح شد.

مهندس یاسین ترندک بخشدار بخش پره سر در آغاز این مراسم ضمن خیرمقدم به حاضرین و گرامیداشت ایام هفته دولت، یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر را گرامی داشت و گفت:به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران شاهد عمران و آبادانی بیش از پیش در روستاها هستیم.

بخشدار بخش پره سر افزود: پل پیلمبرا به طول ۸ متر و عرض ۴ متر بتنی و ‌وزنی بوده و خانوارهای روستایی برای تردد ‌وسایل نقلیه و همچنین ادوات کشاورزی خود در فصل کار از این پل بهره مند می شوند.

ترندک اعتبار هزینه شده این پروژه را ۴۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و اظهار داشت:مبلغ هزینه شده از ماده ۵۸ و درآمد دهیاری‌ و کمک های مردمی تامین شده است.

نادر صفوی فرماندار شهرستان رضوانشهر نیز در این مراسم ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان به ویژه رجایی و باهنر گفت: یکی از سیاست‌های کلی دولت سیزدهم فقرزدایی وایجاد امکانات به ویژه در روستاها می باشد که خوشبختانه مسؤولین ما با افتتاح چنین پروژه‌هایی آنرا محقق کردند.

صفوی افزود: با وفاق و همدلی که بین مسؤولین وجود دارد پل پیلمبرا با نظارت بخشداری بخش پره سر و با همت وتلاش دهیاری و اعضای شورای اسلامی این روستا و مردم با کمترین هزینه احداث شده است.

وی اضافه کرد: اهالی روستا حدود ۱۰سال از یک پل چوبی برای تردد استفاده می کردند و در فصل کشاورزی با مشکلات زیادی روبه‌رو بودند که خوشبختانه به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران شاهد گسترش امکانات رفاهی در روستاها هستیم.

وحید محمودی دهیار روستای پیلمبرا ضمن قدردانی از مسؤولین شهرستانی و خیرمقدم گویی یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر را گرامیداشت و افزود: این روستا دارای امکانات زیربنایی و رفاهی می باشد اما در پاره‌ای از مشکلات موجود در این روستا از مسؤولین شهرستان رضوانشهر انتظار همکاری بیشتری داریم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=32486

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: