افتتاح مدرسه متوسطه “ایران” ( حر سابق ) در روستای سراوان

باز باران خبر – سکینه حسابی: به همت خیرین و با حضور رئیس آموزش و پرورش منطقه سنگر یک باب مدرسه در مقطع متوسطه در روستای خانعمو سراوان بخش سنگر افتتاح شد.

نظری، رئیس آموزش و پرورش سنگر در حاشیه مراسم افتتاح گفت: این مدرسه سه کلاسه متوسطه اول در زمینی به مساحت هزار و ۳۶۱ مترمربع و زیربنای ۳۲۴ متر مربع ساخته شده است که برای آن بیش از ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: این مدرسه به همت خیران به نام‌های ایران و غلام اسفندیاری و موسسه مدرسه سازان نیک گامان جمشید ساخته شده است.نظری با بیان اینکه نقش آفرینی خیرین در حوزه آموزش و پرورش می تواند بسیاری از مشکلات و موانع پیش روی آموزش کشور را رفع نماید، افزود: خیرین مدرسه ساز از بزرگترین سرمایه های اجتماعی کشور محسوب می شوند که با وجدان بیدار و قلب آگاه خویش، مسیر پیشرفت را برای دانش آموزان مناطق محروم فراهم می کنند.

گفتنی است در مراسم افتتاح مدرسه خیرساز “ایران” (حر سراوان) که با همت خیرین مدرسه ساز و مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان احداث شد، با حضور محبتی بخشدار سنگر، حجت الاسلام محمدیان امام جمعه بخش سنگر، احمدی سنگری نماینده مجلس شورای اسلامی، مدیرکل نوسازی مدارس گیلان، رییس آموزش و پرورش منطقه سنگر ، دانش آموزان و اولیاء مدرسه همراه بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=25758

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: